اقدام جهادی هیئت صاحب‌الزمان(عج) پاکدشت برای مبارزه با کرونا
کد خبر: 3883717
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۵

اقدام جهادی هیئت صاحب‌الزمان(عج) پاکدشت برای مبارزه با کرونا

گروه جهادی هیئت صاحب‌الزمان(عج) پاکدشت در مسیر خدمت به ملت شریف ایران و مبارزه با کرونا، اقدام به گندزدایی و ضدعفونی کردن معابر و محله‌های پرتردد این منطقه می‌کند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ گروه جهادی هیئت صاحب‌الزمان(عج) پاکدشت در آستانه میلاد خجسته امیرالمؤمنین و پیشوای پارسایان حضرت علی(ع) تحت عنوان گروه سفیران سلامت شهید قدیر سرلک در اقدامی خداپسندانه امور رسیدگی به سلامت و بهداشت جامعه را جایگزین برگزاری محفل‌های هفتگی این هیئت کرد.

طی اجرای این طرح به جای برگزاری هفتگی هیئت، تا اطلاع ثانوی جهادگران این گروه با حضور در مناطق محروم و آسیب‌پذیر این شهرستان اقدام به گندزدایی و ضد عفونی کردن معابر و محله‌های پرتردد و همچنین توزیع اقلام بهداشتی و بسته‌های آموزشی بین شهروندان می‌کنند.

این جهادگران ایثارگر در قالب دو تیم مجهز در ساعات پایانی شب با شعار «کرونا را شکست می‌دهیم» در مسیر خدمت به ملت شریف ایران و مبارزه با کرونا در کنار سپاه بزرگ سلامت یاران و کادر درمان و بهداشت به‌طور خودجوش به یاری جامعه پزشکی می‌شتابند.

این گروه اذعان دارد که این حرکت جهادی را تا فائق آمدن بر همه مشکلات بهداشتی و در نهایت فتح قله‌های بلند پیروزی این حرکت جهادی را ادامه داده و از پای نخواهند ایستاد.

یادآور می‌شود، آموزش و اعزام پرستاریار به اماکن درمانی از برنامه‌های آتی این گروه است؛ همچنین آن دسته از علاقه‌مندانی که تمایل به خدمت در گروه جهادی هیئت صاحب‌الزمان(عج) جهت مبارزه با ویروس کرونا را دارند می‌توانند به آدرس sahebzamanp@ در پیام‌رسان ایتا مراجعه کنند.

محمد فرخی
انتهای پیام
captcha