ساماندهی 1500 جهادگر گیلانی برای مقابله با کرونا
کد خبر: 3883906
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۹

ساماندهی 1500 جهادگر گیلانی برای مقابله با کرونا

رئیس بسیج سازندگی گیلان با بیان اینکه در حال حاضر بالغ بر 10 گروه جهادی با ظرفیت یک هزار و 500 نفر برای مقابله با کرونا ساماندهی شده اند، گفت: بالغ بر 16 هزار بسته بهداشتی در سطح استان توزیع شده است.

سرهنگ احمد ابراهیمی، رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس استان گیلان در گفت وگو با ایکنا از گیلان، با اشاره به فعال شدن گروه های جهادی استان همزمان با شیوع بیماری کرونا، اظهر کرد: در حال حاضر بالغ بر 10 گروه جهادی با ظرفیت یک هزار و 500 نفر را ساماندهی کردیم.

وی با بیان اینکه گروه های جهادی گیلان در عرصه های بهداشتی و درمانی به بیمارستان ها کمک می کنند، افزود: بالغ بر 43 کارگاه اقتصاد مقاومتی سپاه قدس گیلان را برای تولید ماسک در سطح استان فعال کردیم.

رئیس بسیج سازندگی گیلان از تولید باغ بر 106 هزار ماسک در کارگاه های اقتصاد مقاومتی استان خبر داد و خاطرنشان کرد: همچنین عملیات گندزدایی در یک هزار و 500 نقطه از استان شامل اماکن عمومی، معابر و خیابان ها، مساجد و حسینیه ها و مدارس توسط جهادگران انجام شده است.

ابراهیمی از توزیع بالغ بر 16 هزار بسته بهداشتی در سطح استان خبر داد و یادآور شد:  با کمک مجمع خیرین استان 20 هزار ماسک تهیه کردیم که بالغ بر هشت هزار ماسک در شبکه درمان استان توزیع شد.

وی با بیان اینکه پنج هزار ماسک را در اختیار شهرداری رشت قرار دادیم، عنوان کرد: این ماسک ها در مناطق پنجگانه رشت به صورت هر منطقه یک هزار ماسک بین پاکبانان جهت حفظ سلامت آنان در خدمات رسانی به مردم توزیع خواهد شد.

انتهای پیام
captcha