مردم از هرگونه رفت‌وآمد و مسافرت پرهیز کنند
کد خبر: 3884999
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۸

مردم از هرگونه رفت‌وآمد و مسافرت پرهیز کنند

مدیر داخلی امام‌زاده سید سلطان محمد رودان گفت: مردم با توجه به تشخیص علمای پزشکی و تأکید علمای دین از هرگونه رفت‌وآمد و مسافرت پرهیز کنند.

منصور خادمی، مدیر داخلی امام‌زاده سید سلطان محمد رودان در گفت‌وگو با ایکنا اظهار کرد: همان‌طور که مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) که از سفر خود به مشهد برای مراسم سال نو صرف‌نظر کردند، مردم نیز به تأسی از رهبر فرزانه انقلاب و علمای دین و با توجه به تشخیص علمای پزشکی از هرگونه رفت‌وآمد و مسافرت پرهیز کنند.

با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور خادمین آستان امام‌زاده سید سلطان محمد رودان از روز اول اقدامات لازم را اجرا کردند. ابتدا سرویس‌های بهداشتی، آب‌خوری‌ها، ساختمان حرم و ضریح مطهر ضدعفونی و تمامی فرش‌ها شسته شدند و از زمانی که بقاع متبرکه سراسر کشور به دستور مسئولین ذی‌ربط تعطیل شدند، تمامی درب‌های ورودی این بقعه اعم از درب‌های صحن و حرم بسته و از هرگونه رفت‌وآمدی ممانعت شد.

وی با بیان اینکه توصیه من به مردم هرمزگان و شهرستان رودان این است که از هرگونه رفت‌وآمدی جدا خودداری کنند، افزود: امروز رهبر معظم و فرزانه انقلاب و اکثر علمای اسلام، مجتهدین و مراجع تقلید فتوا و دستورشان این است که به توصیه‌های وزارت بهداشت و علمای علم پزشکی توجه و عمل کنیم.

مدیر داخلی امام‌زاده سید سلطان محمد رودان با اشاره به اینکه همه ما مسئولیتی در برابر جامعه داریم و باید مراقبت‌های بهداشتی و پرهیز از رفت‌وآمدهای غیرضروری را جدی بگیریم، تصریح کرد: مردم با توجه به تشخیص علمای پزشکی و تأکید علمای دین از هرگونه رفت‌وآمد و مسافرت غیرضروری پرهیز کنند و در خانه بمانند. در پایان امیدوارم خداوند در سایه اهل‌بیت (ع) این ویروس منحوس را از کشورمان بیرون کند.

انتهای پیام
captcha