شناسایی خیرین قرآنی و حمایت از مؤسسات در فضای مجازی
کد خبر: 3885523
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۱
حجت‌الاسلام ملانوری اهم فعالیت‌های سال 98 را تشریح کرد:

شناسایی خیرین قرآنی و حمایت از مؤسسات در فضای مجازی

مدیرکل ارتباطات و هماهنگی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن تشریح اقدامات این اداره کل، گفت: برگزاری و اجرای چنین رویدادهایی به منظور شناسایی و نشان دادن ظرفیت‌های بالقوه فعالان قرآن و عترت است.

حجت الاسلام و المسلمین علی ملانوری مدیرکل ارتباطات و هماهنگی

به گزارش ایکنا؛ به نقل از روابط عمومی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین علی ملانوری، مدیرکل ارتباطات و هماهنگی این معاونت طی گفت‌وگویی اهم برنامه‌ها و فعالیت‌های این اداره کل را در بخش‌های مختلف تشریح کرد.

ملانوری در این گفت‌وگو به ارتباط تنگاتنگ با سازمان‌ها و نهادهای قرآنی کشور جهت هم‌افزایی و انسجام فعالیت‌های قرآنی اشاره کرد و گفت: در سال ۹۸ توافق‌نامه مشترکی تدوین شده که همکاری فی مابین میان معاونت قرآن و عترت و دانشگاه فرهنگیان کشور را بیش از پیش تقویت کرد و امیدواریم این روند در سال آینده تداوم هرچه بیشتری داشته باشد.

وی همچنین به برگزاری نشست‌های مشترک با موزه ملی قرآن کریم و سازمان دارالقرآن بسیج کشور با هدف ایجاد تعامل و همکاری مشترک اشاره و اظهار کرد: در این نشست‌ها بر لزوم تداوم فعالیت و همکاری‌ها با سایر سازمان‌ها در سال جدید تاکید شد.

ملانوری به حمایت‌های مادی و معنوی معاونت قرآن و عترت از موسسات قرآنی در فضای مجازی با هدف رونق کسب و کار نیز اشاره و اظهار کرد: با اطلاع ساختار این اداره کل به زودی ترویج و توسعه محتوای قرآنی در فضای مجازی توسعه بیشتری می‌یابد.

مدیرکل ارتباطات و هماهنگی معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد اظهار کرد:‌ شناسایی و احصاء خیرین قرآنی در استان‌های سراسر کشور و انعقاد تفاهم مصوبات سفرهای استانی معاون قرآنی وزیر ارشاد در بیش از 10 استان از دیگر فعالیت‌های این اداره کل در سال ۹۸ بوده است.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود بیان کرد: تاسیس شورای سیاست‌گذاری و هم‌افزایی برگزاری نخستین اجلاس ملی خیرین قرآن و عترت کشور، برگزاری دوره آموزشی - توجیهی مبین دو به مدت سه روز ویژه کارشناسان و رؤسای گروه‌های قرآن و عترت ادارت کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها در منطقه آزاد قشم، برگزاری جشنواره قرآنی چلچراغ، برگزاری همایش تجلیل از خادمان قرآن کریم، راه‌اندازی باشگاه همراهان بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم و راه‌اندازی سامانه الکترونیکی مدیریت فرآیندهای نمایشگاه قرآن از دیگر مباحثی بود که در سال 98 به آنها پرداخته شده است.

ملانوری در پایان اظهار کرد: در واقع هدف از برگزاری چنین رویدادهایی، شناسایی و نشان دادن ظرفیت‌های بالقوه فعالان قرآن و عترت است تا ان شالله بیش از پیش بتوانیم با تعامل و انسجام هرچه بهتر در جهت خدمت و رشد و اعتلای قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت گام‌های موثری برداریم.

انتهای پیام
captcha