ضدعفونی مستمر معابر زنجان به همت کانون طلاب هلال‌احمر
کد خبر: 3886091
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۳

ضدعفونی مستمر معابر زنجان به همت کانون طلاب هلال‌احمر

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: تیم‌های کانون طلاب هلال احمر نقاط پرتردد و معابر عمومی در شهرک‌های اقماری زنجان را شبانه علیه ویروس کرونا سمپاشی و ضدعفونی می‌کنند.

ضدعفونی مستمر معابر زنجان به همت کانون طلاب هلال‌احمر علیه ویروس کروناحجت‌الاسلام جواد نصیری، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در هلال‌احمر زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: به منظور مقابله با ویروس کرونا دفتر با همکاری کانون طلاب هلال احمر در حوزه علمیه زنجان معابر و نقاط پرتردد شهرک‌های اقماری این شهر را شبانه ضدعفونی و سمپاشی کردند.

وی با بیان این‌که این عملیات هر شب از ساعت 22 آغاز و تا 2 بامداد ادامه دارد، اظهار کرد: سم‌پاشی و ضدعفونی شهر زنجان توسط هشت تیم متشکل از 90 نفر انجام می‌شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر استان زنجان، گفت: این تیم‌ها به صورت پیاده، موتوری و خودرویی اقدام به سمپاشی و ضدعفونی می‌کنند. هر شب یکی از شهرک‌های اقماری شهر زنجان علیه ویروس کرونا سم‌پاشی و ضدعفونی می‌شود و این روند هر شب ادامه دارد.

وی یادآور شد: همزمان با شیوع بیماری کرونا بسیاری از مردم کسب و کارها خود را وقف مبارزه با بیماری کرونا کرده‌اند و هرشخصی به قدر وسع و توان خود در تلاش است تا گوشه‌ای از آلام مردم را کاهش دهد و بار سنگینی را که بر دوش دستگاه‌های اجرایی و خدماتی گذاشته شده را کاهش دهد.

انتهای پیام
captcha