تهدیدها را در سال جدید به فرصت تبدیل کنیم
کد خبر: 3886722
تاریخ انتشار : ۰۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۶

تهدیدها را در سال جدید به فرصت تبدیل کنیم

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی، گفت: تهدیدهای دشمنان را در سال جدید با هدایت‌های رهبر معظم انقلاب و بهره‌گیری از تجربیات سال ۹۸، حضور نمایندگاه انقلابی در مجلس شورای اسلامی و تلاش دولتمردان به فرصت تبدیل کنیم.

تهدیدها را در سال جدید به فرصت تبدیل کنیمبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز روز جمعه، اول فروردین ماه در پیام نوروزی خود به مردم آذربایجان شرقی، گفت: امسال باید برای تحقق اهداف شعار سال ۹۸ و رونق تولید داخلی و شعار امسال با عنوان « جهش تولید» که از سوی رهبر معظم انقلاب نامگذاری شده است همت دوچندانی داشته باشیم و به موفقیت‌های سال گذشته اکتفا نکنیم.

وی با اظهار امیدواری برای رسیدن به موفقیت‌های چشمگیر در سال ۹۹ در حوزه‌های مختلف به ویژه امنیت و سلامت و رفع بیماری کرونا از سر تمام انسان‌ها به ویژه مسلمانان، اظهار کرد: همه باید زمان شناس و موقعیت شناس باشیم و با انجام کارها به نحو احسن به توصیه‌های بهداشتی مسئولان بهداشت و درمان توجه کنیم.

حجت‌الاسلام آل‌هاشم، با اشاره به اینکه توصیه‌های مسئولان بهداشت و درمان کشور و استان برای حفظ سلامت ماست، گفت: عید امسال با سال‌های دیگر متفاوت است و باید از دید و بازدید و مسافرت‌ها جداً پرهیز کرد و برای حفظ سلامت خود و خانواده در منزل بمانیم.

امام جمعه تبریز، از اولیا و بزرگان خانواده‌ها خواست امسال اجازه دهند تا فرزندان و خویشاوندانشان به دیدنشان نروند و از طریق تلفن و با استفاده از فضای مجازی با آنان دید و بازدید کنند.

وی با اشاره به اینکه سال ۹۸ با اشک‌ها، لبخندها، تلخی‌ها و شیرینی‌ها تمام شد، گفت: سال گذشته سالی پرحادثه بود ولی حضور مردم در تمامی صحنه‌ها، تهدیدها به فرصت تبدیل شد که از جمله می‌توان به حضور میلیونی مردم در مراسم شهید سردار سلیمانی اشاره کرد که صحنه‌های آن همیشه در تاریخ ایران ماندگار خواهد ماند.

حجت‌الاسلام آل‌هاشم، با تاکید دوباره بر رعایت توصیه‌های بهداشتی از سوی مردم ایران به ویژه استان و ماندن در خانه ادامه داد: بر اساس گزارش مسئولان وزارت بهداشت و درمان هر ساعت حدود ۴۴ نفر در کشور به بیماری کرونا مبتلا می‌شوند که از این تعداد ۳ نفر از دنیا می روند و این موضوع نشان از جدی بودن خطر شیوع ویروس کرونا است.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی، همچنین از افرادی که دارای وضع مالی خوبی هستند خواست در این روزها هوای کم درآمدها را داشته باشند و از مردم نیز خواست اسیر شبهه و شایعه دشمنان نشوند و همدیگر را دعا کرده و از توکل به خداوند غافل نشوند.

انتهای پیام
captcha