اوقاف با تمام ظرفیت پای کار در مسیر جهش تولید است
کد خبر: 3886769
تاریخ انتشار : ۰۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰

اوقاف با تمام ظرفیت پای کار در مسیر جهش تولید است

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از تمام ظرفیت و توانمندی‌های خود در مسیر تحقق شعار سال 99 برای جهش تولید داخلی استفاده خواهد کرد.

حجت‌الاسلام محمد صالحی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، با تبریک سال جدید با اشاره به شعار سال، اظهار کرد: این اداره‌کل از تمامی ظرفیت و توان خود در راستای تحقق شعار سال 99 برای جهش تولید داخلی استفاده خواهد کرد.
وی با اشاره به اینکه سال 99 را درحالی آغاز کردیم که با شیوع بیماری کرونا درگیر هستیم، افزود: سال 98 سالی سرشار از حوادث تلخ و ناگوار بود که آن را با تلخی بحران کرونا به پایان بردیم که امید است سال جدید برای ملت ایران سالی سرشار از سلامتی و موفقیت باشد.
مدیرکل اوقاف کرمانشاه تصریح کرد: سال گذشته سالی سرشار از خدمت برای مجموعه اوقاف کرمانشاه بود و اقدامات جهادی ارزشمندی در زمینه‌های مختلف به پشتوانه ظرفیت موقوفات و بقاع متبرکه انجام گرفت.
حجت‌الاسلام صالحی به برخی از برنامه‌های این اداره‌کل در سال 98 اشاره کرد و گفت: برگزاری باشکوه برنامه‌های قرآنی و فرهنگی در مناسبت‌های مختلف از دیگر اقدامات این اداره‌کل در طول سال گذشته بوده است.
وی به برپایی چهار موکب خدمات‌رسانی به زائران اربعین به‌عنوان برگ زرین خدمات اوقاف استان در سال 98 اشاره کرد و افزود: برپایی موکب اربعین حسینی، خدمت‌رسانی در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، آموزشی، دارو و درمان تنها گوشه‌ای از اقدامات این اداره‌کل در مسیر اجرای نیات واقفین خیراندیش در سال گذشته بوده است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه تصریح کرد: نقطه عطف اقدامات اوقاف کرمانشاه در سال گذشته در راستای مبارزه با پیشگیری از شیوع کرونا بود و از ابتدای بحرانی شدن وضعیت شیوع ویروس کرونا در کشور این اداره‌کل اقدام به توزیع 7 هزار بسته و اقلام بهداشتی در بقاع متبرکه و خصوصاً مناطق حاشیه‌نشین و کمتربرخوردار شهر کرمانشاه کرد و عملکرد مطلوب در این حوزه از خود به یادگار گذاشت.
حجت‌الاسلام صالحی در ادامه به نامگذاری سال 99 با عنوان «جهش تولید» اشاره کرد و گفت: نامگذاری سال‌ها توسط مقام معظم رهبری به نوعی پیاده کردن نقشه راه از سوی معظم‌له است و بر همه نهادها و دستگاه‌های انقلابی و دولتی و همچنین متخصصان دستگاه‌های انقلابی واجب است تمام توان خود را در راستای تحقق شعار سال بکار گیرند.
مدیرکل اوقاف کرمانشاه عنوان کرد: بی‌شک سازمان اوقاف و به تبع آن اوقاف کرمانشاه تمام ظرفیت‌ و پتانسیل خود در راستای تحقق این شعار بکار خواهد بست.
وی یکی از راه‌های تحقق این شعار را ورود در مسیر سرمایه‌گذاری موقوفات دانست و افزود: در موقوفات استان کرمانشاه پتانسیل بالقوه خوبی برای سرمایه‌گذاری نهفته است که با تمام توان پای کار جهش خواهیم آمد.

انتهای پیام
captcha