به گزارش ایکنا از خراسان شمالی، سرهنگ جاوید مهری، فرمانده نیروی انتظامی اسفراین، روز گذشته، 5 فروردین ماه بر اثر ابتلا به بیماری کرونا و با داشتن تعهد کاری در بحران ویروس کرونا جان خود را از دست داد.
یادآور میشود که صبح امروز پیکر سرهنگ جاوید مهری از اسفراین به بجنورد انتقال یافت.
انتهای پیام