تحقق شعار جهش تولید نیازمند ارائه راهبردها و برنامه عملیاتی است
کد خبر: 3887978
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۲
مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان:

تحقق شعار جهش تولید نیازمند ارائه راهبردها و برنامه عملیاتی است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: تحقق شعار جهش تولید نیازمند اندیشه‌ورزی و ارائه رویکردها، راهبردها و برنامه‌های عملیاتی، تلاش و مجاهدت مضاعف مسئولان و دست‌اندرکاران است.

به گزارش ایکنا از کردستان، به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان، حجت‌الاسلام احمد حاتمیان، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان اظهار کرد: کلید واژه «جهش تولید» به‌عنوان شعار سال بیانگر توجه و عنایت مقام معظم رهبری به مسئله اقتصاد و معیشت مردم است.

وی افزود: پیام حکیمانه و امیدبخش مقام معظم رهبری مشتمل بر محورها و نکاتی بسیار ارزشمند بود که شایسته است «جهش تولید» با اندیشه‌ورزی و ارائه رویکردها، راهبردها و برنامه‌های عملیاتی، تلاش و مجاهدت مضاعفی داشته باشند.
 
وی افزود: تعیین کلیدواژه «جهش تولید» به‌عنوان شعار سال بیانگر توجه و عنایت رهبر معظم انقلاب اسلامی به مسئله اقتصاد و معیشت مردم و ضرورت ارتقای سطح زندگی مردم با تکیه بر توان داخلی و استعدادهای ملی است.
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان بیان کرد: بدون تردید تحقق این هدف بزرگ، نیازمند اراده ملی و تجمیع همه ظرفیت‌ها و انتخاب راهبرد مناسب و مبتنی بر علم و دانش است.
 
وی با اشاره به اینکه از این نکته هم نباید غفلت کرد که هر حرکت بزرگ ملی و جریان‌ساز قطعاً نیازمند عقبه و زیربنای اقتصادی است، اعلام کرد: مردم یک جامعه به‌ ویژه جامعه خدا باور تا زمانی‌که از نظر اعتقادی ارزش معنوی و مطلوبیت یک حرکت را از منظر دین و باور دینی نپذیرند، اراده تحقق آن را پیدا نخواهند کرد.
 
حجت‌الاسلام حاتمیان با اعلام اینکه براین اساس، تحقق شعار سال نیازمند تبیین ابعاد ارزشی آن و نیز فرهنگ‌سازی برای ایجاد اراده ملی در این مسیر است، بیان کرد:سازمان تبلیغات اسلامی به‌عنوان یک نهاد فعال در حوزه فرهنگ دینی، چنین رسالت مهمی را برعهده دارد در این راستا محورهای عملیاتی در حوزه فرهنگی و تبلیغی را در دستور کار قرار می‌دهد.
 
وی ادامه داد: تبیین ابعاد ارزشی تولید و اقتدار اقتصادی با هدف پیشرفت، تشکیل امت مقتدر اسلامی و رسیدن به تمدن اسلامی و تشکیل هیئات مذهبی اندیشه‌ورز و با هدف از جمله اقداماتی خواهد بود که در دستور کار سازمان قرار خواهد گرفت.
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان افزود: برنامه‌ریزی مناسب برای سازماندهی و هم‌افزایی تشکل‌های مردم نهاد با هدف تجمیع ظرفیت‌ها و به کارگیری استعدادها و جهت دادن هیئات مذهبی و کانون‌های فرهنگی و سایر مجموعه‌های مرتبط به سمت تلاش در عرصه تولید باتوجه به تجربه حضور فعال این تشکل‌ها در مبارزه مردمی با ویروس کرونا و تجمیع، هماهنگی و هم‌افزایی میان گروه‌های جهادی با هدف ایجاد حرکت پرشتاب و مؤثر در امر تولید از دیگر برنامه‌هایی است که در دستورکار اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان قرار می‌گیرد.
 
وی افزود: ایجاد فضای رقابتی در عرصه تولید بین فعالان این حوزه با شیوه‌های مختلف فرهنگی و تبلیغی برنامه‌ریزی برای شناسایی ظرفیت‌های مردمی و تشویق آنان برای حضور مؤثر در عرصه تولید باتوجه به تجربه ارزشمند به میدان آمدن ظرفیت‌های مردمی در مبارزه با ویروس کرونا نیز از دیگر اقدامات در دستور کار این اداره‌کل در سال جاری خواهد بود.
 
حجت‌الاسلام حاتمیان در پایان یادآور شد: از خداوند بزرگ مسئلت داریم ما را در مسیر خدمت به مردم شریف و انجام وظایف دینی موفق بدارد.
انتهای پیام
captcha