استان‌های برخوردار، استان‌های کم برخوردار را تحریم نکنند
کد خبر: 3888026
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۶
معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی:

استان‌های برخوردار، استان‌های کم برخوردار را تحریم نکنند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: برای رفع برخی از نیازهای استان مجبور به تأمین نیازهای خود از استان‌های برخوردار هستیم اما متأسفانه برخی از استان‌ها همکاری لازم را ندارند.

استان‌های برخوردار، استان‌های کم برخوردار را تحریم نکنندبه گزارش ایکنا از خراسان شمالی، ولی‌الله حیاتی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، امروز 10 فروردین‌ماه، در نشست ویدئو کنفرانس با معاون وزیر کشور، بیان کرد: چون ما استانی هستیم که کارخانه تولید الکل نداریم لذا برای رفع نیازهای این حوزه مجبوریم از استان‌هایی همچون خوزستان، خراسان رضوی و یا سایر استان‌ها کمک بگیریم اما به رغم واریز پول توسط خریداران استان به حساب این کارخانجات، اجازه خروج الکل را نمی‌دهند و این در حالی است که براساس ابلاغیه وزیر کشور به تمام استانداران سراسر کشور مبنی بر عدم محدودیت تولید الکل و مواد ضدعفونی کننده اما ما باز هم با این چالش مواجه هستیم.

حیاتی تأکید کرد: خط ویژه پشتیبان برای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی راه اندازی شود زیرا نیروی انتظامی ما به‌عنوان فرمانده میدان که در نوک پیکان این طرح است باید از نظر امکانات و خدمات تقویت شود چون هیچ‌گونه تأمین اعتباری برای این مسئله نشده است و در حال حاضر نیروهای بسیج ورود پیدا کرده‌اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی تصریح کرد: باید تدابیری برای حل مشکل معیشت اقشار آسیب‌پذیر که در اجرای طرح فوق شغل خود را از دست داده‌اند یا دچار محدودیت شده‌اند اندیشیده شود.

وی اظهار کرد: طرح اشاره شده باید به دور از افراط و تفریط اجرا شود زیرا از ورود و خروج کامیون‌هایی که از یک مسیر بدون بار هستند ممانعت می‌شود که نیازمند تأکید بیشتر برای حل این معضل هستیم.

انتهای پیام
captcha