توزیع ۶ هزار سبد غذایی بین سیل‌زدگان جنوب کرمان توسط سپاه
کد خبر: 3888503
تاریخ انتشار : ۱۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۲

توزیع ۶ هزار سبد غذایی بین سیل‌زدگان جنوب کرمان توسط سپاه

فرمانده سپاه ثارالله کرمان گفت: این قرارگاه پیش از این ۶ هزار سبد کالای غذایی به ارزش هر یک ۲۰۰ هزار تومان تحویل سیل‌زدگان جنوب استان کرمان داده است.

به گزارش ایکنا از کرمان، سردار حسین معروفی، فرمانده سپاه ثارالله استان، امروز چهارشنبه، 13 فروردین‌ماه در حاشیه توزیع اقلام اهدایی به سیل‌زدگان جازموریان گفت: در بخش امدادرسانی مناطق سیل‌زده جنوب استان کرمان شامل چندین شهر با مرکزیت رودبار و زهکلوت قرارگاه خدمات اجتماعی جبهه اجتماعی انقلاب اسلامی را تشکیل دادیم.

وی افزود: در این قرارگاه، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مسئولیت را عهده‌دار است، بسیج مستضعفان، گروه‌های جهادی بنیاد مستعضان و ستاد اجرایی حضرت امام و خیران نقش مؤثری دارند و این قرارگاه تاکنون منشأ خیر و برکت و خدمات خوب برای مردم مهربان و نجیب جنوب استان به‌ویژه مردم منطقه جازموریان بوده است.

معروفی اظهار کرد: 4 هزار و 300 سبد غذایی برای خانواده‌های سیل‌زده تقدیم کردیم که به مناسبت 12 فروردین این کار انجام شد از این تعداد سبد کالا 3 هزار و 300 بسته مربوط به سپاه و بسیج بود و مابقی مربوط به ستاد اجرایی و بنیاد مستضعفان بود که ارزش ریالی هر سبد کالا 305 هزار تومان و ارزش کل این کاروان یک میلیارد و 300 میلیون تومان است.

فرمانده سپاه ثارالله کرمان تصریح کرد: این قرارگاه پیش از این 6 هزار سبد کالای غذایی به ارزش هر یک 200 هزار تومان تحویل مردم داده و توفیق داشتیم علاوه بر جنوب استان کرمان برای شهرستان ریگان، یک هزار و 300 بسته سبد غذایی تقدیم کنیم که به 70 هزار نفر اهدا شد و 200 بسته کالا به مردم کهنوج که گرفتار سیل شده بودند نیز تحویل داده شد.

وی بیان کرد: برنامه بعدی در حوزه قرارگاه خدمات اجتماعی، حوزه مهندسی و عمرانی است و کالاهای اساسی که خریداری شده چند روز آینده در خدمت مردم قرار می‌گیرد همچنین تأکید ما این بوده که این 4 هزار و 300 سبد کالا با رعایت کرامت مردم درب منازل برده و با رعایت حرمت هدیه تحویل مردم داده شود.

معروفی با قدردانی از مردم به واسطه سعه‌ صدر و صبوری در این وضعیت و قدردانی از مجموعه گروه‌های جهادی و همه کسانی که امدادرسانی کردند اعم از روحانیان، سپاه، بسیج، هلال‌احمر و ... از سپاه‌های استانی سراسر کشور و نواحی سراسر استان و گروه‌های جهادی و خیران که می‌خواستند وارد منطقه شوند و به خاطر رعایت بهداشت مردم منطقه، این کار را نکردند، قدردانی کرد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تأکید کرد: تمام این بسته‌های کالا دقیقا ضد عفونی و بعد بسته‌بندی شده که کسی دچار بیماری نشود.

انتهای پیام
captcha