آیتالله دری نجفآبادی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اراک و سیدعلی آقازاده، استاندار مرکزی با صدور پیامی مشترک از مردم استان بهمنظور همکاری در اجرای طرح فاصلهگذاری اجتماعی تقدیر کردند. 
به گزارش ایکنا از استان مرکزی، آیتالله قربانعلی دری نجفآبادی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اراک و سیدعلی آقازاده، استاندار مرکزی با صدور پیامی مشترک از مردم استان بهمنظور همکاری در اجرای طرح فاصلهگذاری اجتماعی تقدیر و تشکر کردند.
متن پیام بدین شرح است:
مردم شریف استان مرکزی در راستای حفظ سلامتی جامعه و مقابله با شیوع بیماری کرونا با مشارکت گسترده در اجرای طرح فاصلهگذاری اجتماعی در خانه ماندند و بار دیگر با همدلی و همکاری با مسئولان جلوهای از همبستگی و فرهنگ غنی خود را به نمایش گذاشتند و در این ایام به ویژه روز طبیعت، روزهایی تاریخی و بياد ماندنی را رقم زدند.
اینجانبان از یکایک هماستانیهای عزیز برای رعایت موازین طرح فاصلهگذاری اجتماعی و همچنین تمامی نيروهای تلاشگر نظامی و انتظامی، سپاه، ارتش، بسیج، مساجد و ائمه جمعه و جماعات، کادر درمانی، پزشکان و پرستاران، فرمانداریها، بخشداریها، شهرداریها ، دهیاریها و شوراهای اسلامی، اصحاب رسانه و صدا و سیما و سایر دستگاههای مسئول که در جهت اجرای این طرح فعالیت و مشارکت داشتهاند تشکر و قدردانی نموده، امید است با توجه به اینکه امروز زمان همبستگی و همدلی ملی است و لازم است برای حفظ سلامت جامعه محدودیتهای مقطعی را تحمل نماییم، با استمرار راهبرد درخانه ماندن و رعایت دستورالعملهای ستاد ملی مقابله با کرونا و قرارگاه پدافند زیستی استان به زودی بر این بیماری فائق شویم و فعالیتهای اقتصادی، خدماتی و تولیدی به روال عادی برگردد.
انتهای پیام