اعلام آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره پیام‌رسانان سلامت
کد خبر: 3889031
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰

اعلام آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره پیام‌رسانان سلامت

مدیر واحد مطبوعات اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه‌ای «پیام‌رسانان سلامت» ۲۵ فرودین ماه سال جاری است.

آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره پیام‌رسانان سلامت ۲۵ فرودین استامید سیاح، مدیر واحد مطبوعات اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌غربی، در ارتباط با برگزاری جشنواره پیام‌رسانان سلامت و با اشاره به اینکه آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره پیام‌رسانان سلامت ۲۵ فرودین ماه امسال است، اظهار کرد: این جشنواره در هشت محور ویژه خبرنگاران و عمومی برگزار می‌شود که بخش ویژه شامل خبر و مصاحبه، گزارش، عکس خبری و یادداشت بوده و بخش عمومی شامل اینفوگرافی، پیام فرهنگی، ویدئوکلیپ و طنز با موضوع من در قرنطینه خانگی در قالب متن، عکس و کاریکاتور است.

وی با بیان اینکه در هر قالب سه نفر با رای هیات داوران انتخاب خواهند شد، افزود: به برگزیدگان به ترتیب نفرات اول تا سوم ۶، چهار و دو میلیون ریال جایزه نقدی به همراه تندیس و لوح اعطا می‌شود.

مدیرمطبوعات اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه بازه زمانی انتشار آثار ارسالی به جشنواره از ۱۵ اسفند ماه ۹۸ تا ۲۰ فروردین ماه ۹۹ باید باشد، ادامه داد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را از طریق resanegaran@gmail.com ارسال کنند.

وی امیدآفرینی، آگاهی‌رسانی، مراقبت فردی، مسئولیت اجتماعی و فرهنگ‌سازی اقدامات پیشگیرانه و مراقبت رسانه‌ای مقابله با کرونا را از جمله اهداف برگزاری این جشنواره برشمرد.

سیاح بیان کرد: جشنواره پیام‌رسانان سلامت با همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، خانه مطبوعات، بسیج رسانه استان و قرارگاه رسانه‌ای رک برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha