رشد 4 برابری شرکت‌کنندگان در دور دوم «نفس‌های طلایی»
کد خبر: 3889270
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۸

رشد 4 برابری شرکت‌کنندگان در دور دوم «نفس‌های طلایی»

مدیرگروه تلاوت رادیو قرآن از رشد چهار برابری شرکت‌کنندگان در دومین دوره مسابقه «نفس‌های طلایی» خبر داد.

نفس های طلایی

محمدامین مهدوی، مدیرگروه تلاوت رادیو قرآن، در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، درباره برگزاری مسابقه «نفس‌های طلایی» اظهار کرد: این مسابقه قرآنی ماهانه برگزار می‌شود، یعنی از ابتدای هر ماه فرازهای انتخابی از سوی رادیو اعلام می‌شود و علاقه‌مندان تا پایان هر ماه فرصت دارند که آثار خود را بر روی سایت شبکه رادیویی قرآن بارگذاری یا برای کانال مسابقه ارسال کنند.

وی با بیان اینکه نتایج هر دوره از مسابقه که طی هر ماه برگزار می‌شود نیز پانزدهم ماه بعد اعلام می‌شود، تصریح کرد: در دومین دوره مسابقه نفس‌های طلایی نزدیک به 250 نفر از علاقه‎‌‌مندان شرکت داشتند که این آمار در قیاس با دوره اول مسابقه چهار برابر شده است.

مهدوی بیان کرد: همچنین، در دوره دوم با رشد 60 درصدی حضور نوجوانان مواجه بودیم که به دلیل استقبال این عزیزان، مقرر شد که از دوره چهارم یک فراز به صورت مستقل به این گروه سنی اختصاص داده شود.

وی گفت: بنابراین، از دوره چهارم مسابقه شش نفر از شرکت‌کنندگان به عنوان نفرات برتر برگزیده خواهند شد که دو نفر در هر یک از فرازهای اعلام شده (گروه‌های سنی نوجوان و بزرگسال) و دو نفر نیز با انجام قرعه‌کشی انتخاب می‌شوند و جوایزی را دریافت خواهند کرد. هم‌اکنون در حال برگزاری سومین دوره مسابقه نفس‌هایی طلایی هستیم و علاقه‌مندان فرصت دارند تا پایان فروردین‌ماه جاری به ارسال آثار خود اقدام کنند.

اسامی برترین‌های دوره دوم مسابقه نفس‌های طلایی

انتهای پیام
captcha