جلوه‌نمایی بهار همدلی در طرقبه شاندیز + عکس
کد خبر: 3889394
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۳

جلوه‌نمایی بهار همدلی در طرقبه شاندیز + عکس

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) طرقبه شاندیز گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا و همزمان با ماه شعبان، تعداد دو هزار سبد کالای حمایتی و بهداشتی بین مددجویان، اقشار آسیب‌پذیر و نیازمند در سطح این شهرستان توزیع شد.

محمد قلیچی، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) طرقبه شاندیز در گفت‌وگو با کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ بیان کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا و همزمان با ماه شعبان، با همکاری مراکز نیکوکاری، خیران نیک‌اندیش، بسیج و شوراهای اسلامی شهر و روستاهای طرقبه شاندیز، تعداد دو هزار سبد کالای حمایتی و بهداشتی در سطح این شهرستان توزیع شد.

وی ضمن قدردانی از حسن اعتماد خیران نیک‌اندیش شهرستان، تصریح کرد: این سبد کالاها شامل مواد غذایی، معیشتی و اقلام بهداشتی به ارزش سه میلیارد و 500 میلیون ریال تهیه و بین مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره)، اقشار آسیب‌پذیر و نیازمند در سطح شهر و روستاهای طرقبه شاندیز توزیع شد.

قلیچی با اشاره به اجرای طرح مشارکتی «ذبح قربانی» به مناسبت نیمه شعبان در شهرستان، تأکید کرد: هر فرد با هر توان مالی می‌تواند در ذبح قربانی به مناسبت ایام پر خیر و برکت نیمه شعبان مشارکت کرده و از ثواب آن بهره‌مند شود.

وی افزود: در این طرح، کمک‌های مالی شهروندان نیک‌اندیش طرقبه شاندیز، جمع‌آوری و با استفاده از مجموع آن‌ها ذبح قربانی‌ها انجام می‌شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) طرقبه شاندیز ضمن دعوت از همه خیران نیک‌اندیش شهرستان برای شرکت در این طرح، اظهار کرد: ذبح قربانی همزمان با روز نیمه شعبان و به نیت سلامتی و تعجیل در فرج امام زمان(عج) انجام می‌شود و مردم عزیز می‌توانند با شرکت در این طرح در ثواب قربانی روز ولادت حضرت ولی‌عصر(عج) سهیم شوند.

 وی با اشاره به اینکه مردم نوع‌دوست شهرستان می‌توانند با کمترین هزینه هم در این طرح شرکت کنند، بیان کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) طرقبه شاندیز پذیرای کمک‌های نقدی خیران نیک‌اندیش با شماره کارت وجوه امانی و شرعی 6037991899970317 بانک ملی به نام کمیته امداد امام خمینی(ره) طرقبه شاندیز است.
 

اعظم دوست‌حصار
انتهای پیام
captcha