استغاثه سراسری و جهانی به امام زمان(عج) برگزار می‌شود
کد خبر: 3890068
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۲
امشب و در سراسر کشور؛

استغاثه سراسری و جهانی به امام زمان(عج) برگزار می‌شود

پویش و استغاثه سراسری و جهانی به امام زمان(عج) با عنوان «مرا دریاب» در شب نیمه شعبان امشب، 20 فروردین‌ماه، به صورت سراسری در کل کشور و بسیاری از نقاط مختلف جهان برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، پویش و استغاثه سراسری و جهانی به امام زمان(عج) در شب نیمه شعبان با عنوان «مرا دریاب» با ندای «یا صاحب الزمان، الغوث الامان»، زمزمه دعای شریف «الهی عظم البلاء...» و همخوانی دعا توسط مردم ایران و کشور‌های جهان برای نجات از بحران‌ها با درخواست از امام زمان(عج) و با همراهی مردم، مساجد، خانه‌ها و سایر امکان و با پخش زنده از شبکه‌های صداوسیما در جهت اجتماع قلوب در توسل به امام زمان برگزار خواهد شد.

این استغاثه جهانی امشب، 20 فروردین‌ماه، رأس ساعت ۲۰، از مسجد مقدس جمکران، حرم حضرت معصومه(س) و حرم امام رضا(ع) و با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی و هیئت رزمندگان اسلام، با قرائت دعای فرج و استغاثه با عنوان «مرا دریاب» آغاز و ساعت ۲۱ نیز طنین یا صاحب الزمان(عج) ادرکنی از شبکه سه سیمای جمهوری اسلامی و دیگر رسانه‌های مجازی پخش خواهد شد.

اندونزی، عراق، پاکستان، آمریکا، انگلستان، فرانسه، آلمان، مالزی، نیجریه و لبنان نیز از جمله کشور‌هایی هستند که همراه با ایران اسلامی استغاثه سراسری و جهانی را همزمان با میلاد حضرت مهدی(عج) برگزار می‌کنند.

 
پویش سراسری و جهانی استغاثه به امام زمان(عج) برگزار می‌شود
انتهای پیام
captcha