رژیم صهیونیستی آینده‌ای در سرزمین فلسطین ندارد
کد خبر: 3890467
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۴
حماس:

رژیم صهیونیستی آینده‌ای در سرزمین فلسطین ندارد

جنبش مقاومت اسلامی فلسین(حماس) امروز پنجشنبه، ۲۱ فروردین، در بیانیه‌ای به مناسبت «سالروز جنایت کشتار در روستای دیر یاسین» تأکید کرد که رژیم غاصب صهیونیستی هیچگونه آینده‌ای در فلسطین ندارد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از خبرگزاری فلسطینی صفا، حازم قاسم، سخنگوی جنبش حماس در سالروز کشتار وحشیانه در روستای دیر یاسین توسط نیروهای اشغالگر تصریح کرد: مردم فلسطین جنایات رژیم صهیونیستی از بدو ورود جنایتکاران تا کنون را هرگز فراموش نخواهند کرد و بخششی در این امر از سوی مردم مقاوم فلسطین صورت نخواهد گرفت.
وی افزود: رژیم صهیونیستی اساساً بر جنایات و کشتار دسته‌جمعی بنا نهاده شده و آینده‌ای در سرزمین کشور فلسطین ندارد.
وی در سالروز قتل عام روستای دیریاسین توسط نیروهای جنایتکار صهیونیست تأکید کرد: این اقدام جنایتکارانه در کارنامه سیاه اشغالگران ثبت شده و نشان‌دهنده این است که رژیم صهیونیستی دشمن مرکزی جهان اسلام بوده و ما باید در کنار یکدیگر برای طرد این غاصب تلاش و به موفقیت برسیم.
حازم قاسم توضیح داد: مردم فلسطین علی‌رغم ده‌ها نبرد و کشتار دسته‌جمعی همچنان با سربلندی بی‌نظیر به حق خود در آزادی سرزمینشان و مقاومت پیوسته ادامه داده‌اند‌.

یادآور می‌شود، کشتار دیر یاسین در تاریخ 9 آوریل سال 1948 به وقوع پیوست و حدود 360 شهروند فلسطینی به شکل بی‌رحمانه‌ای قتل عام شدند.

جنایت دیریاسین تأثیر زیادی در مهاجرت فلسطینیان به مناطق دیگر فلسطین یا کشورهای همسایه عربی داشت و رعب و وحشت زیادی در میان شهروندان فلسطینی ایجاد کرد و شاید هم جرقه اصلی شکل‌گیری جنگ عربی ـ اسرائیلی در سال 1948 بود.

انتهای پیام
captcha