پیشرفت استراتژیک جبهه مقاومت؛ بحرانی دامن‌گیر آمریکا
کد خبر: 3891592
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۹
جبهه مردمی آزادسازی فلسطین:

پیشرفت استراتژیک جبهه مقاومت؛ بحرانی دامن‌گیر آمریکا

رئیس دفتر سیاسی جبهه مردمی برای آزادسازی فلسطین گفت: پیشرفت استراتژیک جبهه مقاومت در یمن، عراق، سوریه، فلسطین، لبنان و ایران بحرانی است که امروزه دامن‌گیر آمریکایى‌ها و رژیم صهیونیستی شده و آنان خود را در بن‌بست یافته‌اند.

به گزارش ایکنا به نقل از وب‌سایت خبری الهدف، ماهر طاهر، رئیس دفتر سیاسی جبهه مردمی آزادسازی فلسطین، دیروز به مناسبت صدمین روز شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس و همرزمان آن‌ها در فرودگاه بغداد توسط آمریکا، گفت: سردار قاسم سلیمانی پس از اینکه آمریکا نتوانست اهداف خود را تحقق بخشد، به سمبلی جهانی تبدیل شده است.

رئیس دفتر سیاسی جبهه مردمی برای آزادسازی فلسطین تصریح کرد: ترور دو شهید قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس نتایج معکوسی برای آمریکایی‌ها در پی داشت و یکپارچگی و جدیت جبهه مقاومت را در منطقه برای مقابله با نیروهای آمریکایی و استکبار افزایش داد.

الطاهر افزود: در مراسم تشییع باشکوه پیکر سردار سلیمانی در ایران شرکت کردیم و نشست‌های متعددی با گروه‌های مقاومت فلسطین منعقد شد که هماهنگی و یکپارچگی بیشتر برای این نیروها را در پی داشت. پیشرفت استراتژیک جبهه مقاومت در یمن، عراق، سوریه، فلسطین، لبنان و ایران بحرانی است که امروزه دامن‌گیر آمریکایى‌ها و رژیم صهیونیستی شده و آنان خود را در بن‌بست یافتند.

وی اظهار کرد: آمریکایی‌ها و نهادهای رژیم صهیونیستی پس از فشار زیاد و شکست‌های پی‌درپی منطقه‌ای، به عملیاتی خائنانه اقدام و سردار سلیمانی و المهندس را ترور کردند.

الطاهر در پایان با تأکید بر اینکه تغییراتی استراتژيک به نفع فلسطین انجام شده است، گفت: متأسفانه شاهد عادی‌سازی روابط با رژیم غاصب صهیونیستی و استقبال از هیئت‌های صهیونیستی از سوی رژیم‌های مرتجع عربی هستیم؛ در حالی که وعده‌های نیک و امید از جانب برادران یمنی و جناح‌های مقاوم آن، عراق و جناح‌های مقاوم آن، سوریه، لبنان و ایران تحسین‌برانگیز است.

انتهای پیام
captcha