تلاش ارتش ایران در دفاع از ارزش‌های ملی و معنوی ستودنی است
کد خبر: 3892169
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۶

تلاش ارتش ایران در دفاع از ارزش‌های ملی و معنوی ستودنی است

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکه ارتش ایران در دفاع از ارزش‌های ملی و معنوی تلاش می‌کند، گفت: ارتش ایران از آغاز جنگ تحمیلی در دفاع از مرزهای جغرافیایی کشور تلاش‌های بسیاری کرده است و اکنون در مبارزه با ویروس کرونا در عرصه حضور فعال دارد.

به گزارش ایکنا از گیلان، آیت‌الله فلاحتی، نماینده ولی‌فقیه در گیلان، امروز، 29 فروردین در حاشیه مراسم گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و بازدید از رژه یگانهای نمونه لجستیکی و موتوری نیروهای مسلح مستقر در استان در جمع خبرنگاران با تبریک این روز، اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران به فرموده امام راحل کلمه طیبه است.

امام جمعه رشت ارتش جمهوری اسلامی ایران را الگویی برای همه ارتش‌های جهان عنوان کرد و افزود: ارتش ایران برای دفاع از ارزش‌های والای توحید تلاش می‌کند.

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران تحت زعامت فقیه جامع الشرایط حرکت می‌کند، تصریح کرد: ارتش ایران در دفاع از ارزش‌های ملی و معنوی تلاش می‌کند.

نماینده ولی فقیه در گیلان به تلاش‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: ارتش ایران از آغاز جنگ تحمیلی در دفاع از مرزهای جغرافیایی کشور تلاش‌های بسیاری کرده است و اکنون در مبارزه با ویروس کرونا در عرصه حضور فعال دارد.

گفتنی است؛ رژه لجستیکی و موتوری نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران مستقر در گیلان با شعار «خدمت و سلامت» به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش با حضور نماینده ولی فقیه در گیلان، استاندار و فرماندهان نیروهای ارتش و سپاه در رشت برگزار شد.

انتهای پیام
captcha