رابطه ناگسستنی میان ارتش و ملت وجود دارد
کد خبر: 3892185
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۹

رابطه ناگسستنی میان ارتش و ملت وجود دارد

استاندار خوزستان با بیان اینکه ارتش از همه وجود و جان برای دفاع از امنیت ملت و کیان کشور می‌گذرد، گفت: به این علت یک رابطه ناگسستنی و ارتباط همدلانه میان ارتش و ملت وجود دارد.

رابطه ناگسستنی و همدلانه میان ارتش و ملت وجود دارد

به گزارش ایکنا از خوزستان، غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان در حاشیه آیین رژه اقتدار نیروهای مسلح به مناسبت گرامیداشت ۲۹ فروردین ماه، روز ارتش جمهوری اسلامی، با تبریک روز ارتش به مردم و ارتشیان قهرمان، اظهار کرد: وقتی ارتش از جنس مردم و در خدمت مردم باشد و شعارش «ارتش فدای ملت» باشد، از همه وجود و جان برای دفاع از امنیت ملت و کیان کشور می‌گذرد. ارتش ما به واسطه فلسفه وجودی و ماهیت شکل‌گیری، از ابتدای پیروزی انقلاب شکوهمند در این مسیر بوده است. به این علت یک رابطه ناگسستنی و ارتباط همدلانه میان ارتش و سایر اقشار و ملت وجود دارد.

وی با اشاره به نقش ارتش در بحران‌ها افزود: ارتش به غیر از وظیفه ذاتی‌اش که دفاع از کیان، امنیت و تمامیت ارضی مملکت بوده و بار عمده‌ای از امنیت ملی را نیز بر دوش کشیده است، هر جا لازم بوده؛ در سیل، زلزله و بحران‌ها، خودش را در خدمت مردم قرار داده است.

شریعتی ادامه داد: در این دو سال می‌بینیم که ارتش در استان از برنامه نمادین خود در روز ارتش نیز گذشت؛ سال پیش به واسطه کمک و همراهی در کنار سیل‌زدگان بودند و تمام امکانات خود را بسیج کردند. امسال نیز برای مقابله با ویروس کرونا، ضدعفونی‌کردن معابر و کارهایی که در توان خود هست را به عرصه آوردند.

استاندار خوزستان در پایان گفت: اینکه آن‌ها برنامه نمادین خود را برگزار نکنند، نشان‌دهنده این است که تمام وجود آن‌ها برای دفاع از مردم و جان مردم است. بنابراین باید این حمیت و همراهی از جنس مردم بودن را پاس بداریم.

انتهای پیام
captcha