فعالیت نخستین باشگاه مجازی همراهان قرآن و عترت علوم پزشکی شهرکرد آغاز شد
کد خبر: 3892641
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۰

فعالیت نخستین باشگاه مجازی همراهان قرآن و عترت علوم پزشکی شهرکرد آغاز شد

نخستین باشگاه مجازی همراهان قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از روز گذشته، ۳۰ فروردین‌ماه با حضور ۱۰۸ نفر از علاقه‌مندان فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری به نقل از مفدا شهرکرد، محمد ملکی، دبیر کانون قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: این باشگاه مجازی برای نخستین بار با همکاری اداره قرآن و عترت این دانشگاه و با هدف جذب مشارکت بیشتر جامعه دانشگاهی برای فعالیت در برنامه‌های قرآنی و ایجاد روحیه نشاط معنوی، پایه‌گذاری شده است.

ملکی با اشاره به تدوین شیوه‌نامه اجرایی این باشگاه مجازی افزود: اعضای این باشگاه بر اساس این شیوه‌نامه می‌توانند با انجام فعالیت‌های متنوع فرهنگی و هنری در حوزه علوم قرآنی برای کسب امتیاز و بهره‌مندی از هدایا اقدام کنند.

وی تصریح کرد: اعضای فعالی که بتوانند بیشترین امتیازات را در یک دوره زمانی به دست بیاورند از هدایای نقدی به ارزش ۱۰ میلیون ریال بهره‌مند خواهند شد.

ملکی حضور پررنگ در برنامه‌های نظرسنجی‌های قرآنی و دعوت از دوستان برای عضویت در باشگاه، دوره نهضت حفظ قرآن کریم، شرکت در بخش معارفی بیست و پنجمین جشنواره قرآن و عترت، حضور در دوره آموزشی ترجمه مفاهیم قرآنی، مشارکت در مسابقه امیر بیان، جشنواره ویدئویی آیات قرآنی و خانه‌های نورانی را از جمله شاخصه‌های در نظرگرفته شده برای امتیازدهی به اعضای باشگاه مجازی همراهان قرآن و عترت برشمرد.

وی با شاره به اینکه تاکنون ۱۰۸ نفر از علاقه‌مندان به جمع اعضای باشگاه مجازی قرآن و عترت پیوسته‌اند، یادآور شد: یکی از مراحل جذب امتیاز در این باشگاه علاوه بر حضور در جمع اعضا، دعوت از دوستان است که بر اساس شیوه‌نامه اجرایی، می‌تواند ۵۰ امتیاز برای هر فرد به همراه داشته باشد و فرصت استفاده از این امتیاز تا پنجم اردیبهشت تعیین شده است.

دبیر کانون قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد افزود: طرح باشگاه مجازی قرآن و عترت با بهره‌گیری از برنامه‌ای متنوع و جذاب سعی در ایجاد نگرشی جدید به برنامه‌های قرآنی و افزایش مشارکت عمومی در این برنامه‌ها دارد و علاوه بر هفت هدیه یک میلیون تومانی برای هفت نفر از اعضای باشگاه، ت ۵۰ جلد قرآن کریم با ترجمه و شرح آیات منتخب برای اعضایی که بیشترین امتیازات را کسب کنند در نظر گرفته شده است.

 ملکی در پایان تصریح کرد: علاقه‌مندان به عضویت در این باشگاه مجازی می‌توانند، فرم عضویت  باشگاه به نشانی https://b2n.ir/574561 را تکمیل نمایند.

انتهای پیام
captcha