اعلام همکاری شبکه قرآن و سازمان دارالقرآن در تولید آثار فاخر
کد خبر: 3893222
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۹

اعلام همکاری شبکه قرآن و سازمان دارالقرآن در تولید آثار فاخر

مدیران شبکه قرآن و معارف سیما با سازمان دارالقرآن الکریم طی جلسه‌ای بر همکاری و هم‌افزایی جدی و مؤثر در ماه مبارک رمضان تأکید کردند.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، در دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی اخوان‌صباغ، رئیس سازمان دارالقرآن الکریم با جواد شیخ‌اکبری، مدیر شبکه قرآن و معارف سیما بر ضرورت تولید آثار تلویزیونی فاخر تاکید شد.

اخوان‌صباغ در این دیدار بیان کرد: مؤسسات قرآنی سراسر کشور در ماه مبارک رمضان با شرکت در رزمایش همدلی، کمک‌های مومنانه‌ مردمی را برای بیماران کرونایی که در این اتفاق آسیب دیده‌اند ارسال می‌کنند.

در ادامه، شیخ‌اکبری ضمن بیان نکاتی پیرامون برنامه‌های شبکه قرآن و معارف سیما از آمادگی برای پوشش کامل فعالیت‌های جهادی مؤسسات قرآنی در این ماه خبر داد.

وی افزود: امسال جهت رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی جلسات قرآن برگزار نمی‌شود، از این رو شبکه قرآن و معارف سیما برنامه «اقرا» را با شعار «هر خانه یک جلسه»، با پخش زنده و ارتباط با جلسات خانگی برپا می‌کند.

مدیر شبکه قرآن و معارف سیما از هماهنگی بین این شبکه و دارالقرآن تبلیغات اسلامی برای ساخت ویژه‌برنامه سحرگاهی با عنوان «مهمان خدا» در ماه مبارک رمضان با موضوع استقامت در قرآن و میان‌برنامه‌های کوتاه معارفی با رویکرد قرآنی تأکید کرد.

در این جلسه، علاوه بر رئیس سازمان دارالقرآن الکریم، مداحی، مسئول مرکز رسانه‌ای، جوادی، مدیر روابط عمومی و حجت‌الاسلام والمسلمین شفیعی، مدیر ارتباطات و امور استان‌های این سازمان نیز حضور داشتند.

انتهای پیام
captcha