کدخدایان بی‌خدا راه به جایی نمی‌برند
کد خبر: 3893325
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۳

کدخدایان بی‌خدا راه به جایی نمی‌برند

امام‌جمعه بجنورد با بیان اینکه شیوع جهانی بیماری کرونا تلنگرهای لازم را به بشریت زد، تصریح کرد: باید بدانیم قدرت برتر و اصلی از آن خداوند است و کدخدایان بی‌خدا راه به‌جایی نمی‌برند.

کدخدایان بی‌خدا راه به جایی نمی‌برندبه گزارش ایکنا از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی‌فقیه در استان، روز گذشته، 2 اردیبهشت ماه در جلسه برنامه‌ریزی انتفاضه و قدس، اقامه نماز عید سعید فطر، سالروز ارتحال امام خمینی(ره) و قیام پانزدهم خرداد استان، با اشاره به اهمیت و ضرورت گرامیداشت و بزرگداشت این مناسبت‌ها، اظهار کرد: باید نکوداشت این ایام با رعایت مسائل بهداشتی و توصیه‌های مربوط به پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا باشد.

وی افزود: با توجه به اینکه هنوز فاصله قابل‌ توجهی با این مناسبت‌ها داریم، شاید نتوانیم در حال حاضر تصمیم قاطعی برای عید فطر و روز قدس بگیریم که راهپیمایی با فاصله برگزار شود یا کلاً برگزار نشود؛ باید شرایط وقت را بسنجیم زیرا رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در راهپیمایی و تظاهرات بسیار دشوار است.

حجت‌الاسلام یعقوبی تصریح کرد: البته باید پیش‌بینی‌های لازم برای برگزاری این مناسبت‌ها انجام گیرد تا اگر از ستاد ملی مبارزه با کرونا مجوز برگزاری این اجتماعات و مراسم صادر شد برای برگزاری آن به مشکل نخوریم.

رئیس شورای استانی حوزه علمیه خراسان‌شمالی در ادامه گفت: شیوع بیماری کرونا تلنگرهای لازم را به بشریت زد و به همه ثابت کرد که «یدُ اللَّهِ فَوْقَ أَیدِیهِمْ» و «بِیَدِکَ لا بِیَدِ غَیْرِکَ زیادتی و نقصی»؛ کمی و زیادی و سود و زیانِ من به دستِ تو است و در دست هیچ‌کس جز تو نیست. این ویروس ثابت کرد که اگر همه علم‌های اولین و آخرین بشر جمع شود قطره‌ای از قدرت و علم خدا را نمی‌تواند به دست آورد.

حجت‌الاسلام یعقوبی گفت: باید این حادثه جهانی بشریت را از خواب غفلت بیدار کرده و غرور او بشکند تا بداند قدرت اصلی از آن خدا است و کدخدایان بی‌خدا راه به‌جایی نمی‌برند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی گفت: کدخدایان بی‌خدا در این حادثه مردود شدند و معلوم شد سروصداها و عربده‌هایی که می‌کشند از هوای نفس بوده و قدرت چندانی ندارند.

انتهای پیام
captcha