کد خبر: 3894165
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۷

دستاوردهای مثبت در مدیریت کرونا تشریح شود

استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه در یک مقطع حساس تاریخی قرار داریم، افزود: اگر به خوبی برای مردم دستاوردهای مثبت در مدیریت کرونا در حوزه‌های سلامت، اقتصاد و سیاست تشریح شود به طور قطع افکار عمومی بیش از اینها به اقناع خواهد رسید.

ایران در مدیریت کرونا سربلند استبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان‌غربی، محمدمهدی شهریاری، استاندار آذربایجان‌ غربی، روز گذشته، ۶ اردیبهشت ماه به مناسبت هفته سلامت به همراه معاونین سیاسی، امنیتی و اجتماعی و هماهنگی امور اقتصادی استانداری با حضور در دانشگاه علوم پزشکی استان ضمن قدردانی از تلاش‌های خانواده سلامت، اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی استان از همان روز نخست شیوع کرونا تا به امروز به خوبی عمل کرده است.

وی با اشاره به اینکه در یک مقطع حساس تاریخی قرار داریم، افزود: کرونا امروز مسئله نخست جهان بوده و علی‌رغم فرافکنی و شانتاژ رسانه‌های بیگانه، ایران در مدیریت کرونا سربلند است.

شهریاری ادامه داد: با وجود تحریم‌های سخت و کاهش درآمدهای نفتی و ممنوعیت‌های موجود در صادرات و برگشت ارز به کشور، تحولات اجتماعی و اقتصادی به خوبی مدیریت شده است.

استاندار آذربایجان‌غربی با بیان اینکه مشکلات اقتصادی موجود نیز با وحدت و همدلی رفع می‌شود، بیان کرد: کشورهای مدعی اقتصاد برتر نیز در شیوع کرونا دچار مشکلات عدیده‌ای شده‌اند، اما رسانه‌های بیگانه از انعکاس آنها خودداری می‌کنند و کارهای بزرگی را که در بخش‌های مختلف از جمله بهداشت و درمان انجام گرفته به خوبی به مردم معرفی نشده است.

وی ادامه داد: اگر به خوبی برای مردم دستاوردهای مثبت در مدیریت کرونا در حوزه‌های سلامت، اقتصاد و سیاسی و اجتماعی تشریح شود به طور قطع افکار عمومی بیش از اینها به اقناع خواهد رسید.

یادآور می‌شود که در پایان این جلسه، استاندار آذربایجان‌غربی از جواد آقازاده، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان به نمایندگی از خانواده سلامت با اهدای لوح تقدیر، قدردانی کرد.

انتهای پیام
captcha