توزیع بیش از ۴ هزار بسته حمایتی در شهرستان پردیس
کد خبر: 3894672
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۱

توزیع بیش از ۴ هزار بسته حمایتی در شهرستان پردیس

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان بیش از چهار هزار بسته معیشتی به همت امام جمعه و فعالان جهادی پردیس به منظور حمایت از نیازمندان در این شهرستان تهیه و توزیع شد.

توزیع بیش از ۴ هزار بسته حمایتی در شهرستان پردیسبه گزارش خبرنگار ایکنا، اجرای مرحله اول رزمایش مواسات و همدلی مؤمنانه، از ابتدای ماه مبارک رمضان در این شهرستان آغاز شد.

در مراسم آغاز این رزمایش، حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی، امام جمعه شهرستان پردیس و سرهنگ حمزه‌خانی، فرمانده سپاه شهرستان، با حضور در دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی، ضمن بازدید از آماده‌سازی بسته‌های معیشتی از تلاش‌های انجام‌شده، تشکر و قدردانی کردند.

طبق این گزارش ۱۱۰ بسته معیشتی به همت دفتر آستان قدس و جمعی از بانوان ستاد نماز جمعه که شامل؛ برنج، گوشت، مرغ، روغن، چای، قند، شکر، خرما، پنیر ، تن ماهی و ...است، آماده شد.

همچنین در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اجرای رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه به نیازمندان، به همت قرارگاه مواسات و همکاری سپاه شهرستان، توزیع چهار هزار بسته معیشتی و بهداشتی نیز این هفته در شهرستان پردیس آغاز شد.

گفتنی است، این بسته‌ها بین نیازمندان و افراد کم‌برخوردار شهرستان پردیس توزیع می‌شود و این رزمایش تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

بنابر این گزارش، حجت‌الاسلام حسینی، امام جمعه شهرستان پردیس، طی گفت‌وگویی با خبرنگار ایکنا، اعلام کرد: تمام افرادی که در این شرایط نیاز به حمایت دارند و آسیب دیده‌اند، می‌توانند با مراجعه به دفتر امام جمعه شهرستان در لیست کمک‌های مؤمنانه قرار گیرند.

امام جمعه شهرستان با تأکید بر ادامه پیدا کردن این طرح تا پایان ماه مبارک رمضان، گفت: باید جامعه هدف کاملاً مشخص شود تا بسته‌های معیشتی به صورت عادلانه بین نیازمندان توزیع شود.

بنابر این گزارش؛ امام جمعه پردیس از مدتی پیش با برپایی جلسات مستمر با حضور مسئولان فرمانداری، خیران و ائمه جماعت مساجد شهرستان به برنامه‌ریزی جهت جذب حمایت‌های مالی این طرح اقدام کرد. 

وی در این راستا بازدیدهایی نیز از کارخانه‌های فعال شهرستان پردیس به عمل آورد و سرانجام با حمایت اصناف و خیران و معتمدان شهر، امکان جمع‌آوری و آماده‌سازی کمک‌های مؤمنانه فراهم شد.

انتهای پیام
captcha