امکان دسترسی برخی مناطق دورافتاده به شبکه «شاد» وجود ندارد
کد خبر: 3895156
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۷

امکان دسترسی برخی مناطق دورافتاده به شبکه «شاد» وجود ندارد

سرپرست مخابرات کهگیلویه‌و‌بویراحمد با اشاره به اینکه به توسعه زیرساخت‌ها فکر می‌کنیم، گفت: امکان دسترسی برخی مناطق دور افتاده به شبکه «شاد» وجود ندارد.

امکان دسترسی برخی مناطق دورافتاده به شبکه «شاد» وجود نداردبه گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی مخابرات استان، سیدمحمدهادی امیری، سرپرست مخابرات استان، امروز، 10 اردیبهشت‌ماه اظهار کرد: نقد سبب اصلاح کاستی‌ها و در مجموع پویایی جامعه می‌شود و در این راستا به نقد منصفانه اعتقاد داشته و استقبال می‌کنم زیرا دغدغه پیشرفت مجموعه مخابرات استان را دارم.

وی شرکت مخابرات را یک مجموعه تخصصی و غیر سیاسی دانست و افزود: مسائل سیاسی در این مجموعه دخالت چندانی ندارد و اما سعی می‌کنیم تعامل، همکاری و هماهنگی با دیگر دستگاه‌های اجرایی، نماینده عالی دولت در استان و مجمع نمایندگان با هدف پیشبرد اهداف سازمانی داشته باشیم.

سرپرست مخابرات کهگیلویه‌و‌بویراحمد خدمات‌رسانی مطلوب به مردم و سوددهی شرکت مخابرات را جزو مهم‌ترین اولویت‌های خود برشمرد و اضافه کرد: اجرای فیبر نوری از یاسوج به دهدشت یکی از برنامه‌هایی بوده که دغدغه آن را دارم و امیدوارم این مهم با تعامل و همکاری دیگر مسئولان استانی محقق شود.

امیری ابراز کرد: «ثانیه» در قطع ارتباط‌ها برای ما مهم بوده و سعی می‌کنیم قطعی بنا به هر دلیلی در کمترین زمان ممکن برطرف شود که تعریف یک مسیر جایگزین با استفاده از خط فیبر نوری یاسوج ـ دهدشت برای بسیاری از مناطق و بخش‌ها در دستور کار است.

وی از نبود هیچ نقطه امنی که دارای ارتباط پایدار باشد، ابراز نگرانی کرد و یادآور شد: ضروری است زیرساخت‌ها را برای نسل جوان و مردم فراهم کنیم و هم‌اکنون برای ارائه خدمات در بسیاری از مناطق با مشکل نبود فیبر نوری روبه‌رو هستیم که بدون شک از ظرفیت مجمع نمایندگان در مجلس یازدهم در این زمینه استفاده می‌کنیم.

سرپرست مخابرات کهگیلویه‌و‌بویراحمد تصریح کرد: هم‌اکنون در بسیاری از مناطق روستایی و عشایری برای اجرای برنامه «شاد» آموزش و پرورش برای کمک به دانش‌آموزان با هدف جلوگیری از عقب‌افتادگی دانش‌آموزان به دلیل نبود اینترنت مشکل وجود دارد. در یک سال گذشته بیش از 100 پایگاه اینترنتی راه‌اندازی کردیم و در سال جدید نیز افزایش تکنولوژی در بیش از 120 نقطه در دستور کار است.

وی با بیان اینکه تمامی نقاط ثبت احوال به فیبر نوری وصل شده است، افزود: وابسته به صندلی مدیریت نیستم و تنها به خدمت به مردم فکر می‌کنم زیرا ریالی برای حق مدیریت اضافه دریافت نمی‌کنم و اگر فردا مدیر نباشم، همین مزایای امروز را دریافت می‌کنم و از منازل سازمانی و خودروی شرکت نیز استفاده نمی‌کنم.

سرپرست مخابرات کهگیلویه‌و‌بویراحمد با اشاره به اینکه بسیاری از روستاهای استان از زیرساخت تلفن ثابت و اینترنت ADSL بهره‌مند هستند، اظهار کرد: امکان لغو قرارداد شرکت‌های خصوصی از جمله شاتل و آسیا‌تک وجود ندارد زیرا معتقد هستیم باید بین مخابرات و دیگر شرکت‌های خصوصی رقابت باشد تا شاهد افزایش کیفیت خدمات‌دهی باشیم.

امیری گفت: پوشش اینترنت همراه پرسرعت در روستاها در اولویت بوده و امیدوارم روزی شاهد ایجاد پوشش لازم برای تمامی مناطق باشیم و البته هم‌اکنون در شهرها مشکلی نداریم و سرعت بر‌اساس تقاضای فرد اختصاص می‌یابد و از طریق سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به‌صورت منظم پایش شده و در صورت کم‌فروشی برخورد صورت می‌گیرد.

وی در پاسخ به این سؤال ‌‌که دلیل عدم استفاده مردم از تلفن ثابت چیست؟ تصریح کرد: برای خدمات‌دهی به مسکن‌های مهر آگهی فروش فیش صادر شده و افراد می‌توانند برای تلفن ثابت و اینترنت خانگی ثبت نام کنند.

سرپرست مخابرات کهگیلویه‌و‌بویراحمد همچنین در پاسخ به این سؤال که چه میزان در شهر یاسوج دسترسی به اینترنت فیبرنوری ایجاد کرده‌اید، گفت: در شهر یاسوج مشکلی نداریم و آماده خدمات‌دهی به تمامی ادارات و دستگاه‌های اجرایی، بنگاه‌های اقتصادی و تجاری، کسبه و ... هستیم.

انتهای پیام
captcha