ساخت 62 مدرسه خیّرساز در مناطق سیل‌زده لرستان
کد خبر: 3895447
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۹

ساخت 62 مدرسه خیّرساز در مناطق سیل‌زده لرستان

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز لرستان از ساخت 62 مدرسه خیرساز در مناطق سیل‌زده استان خبرداد و گفت: کار ساخت 50 درصد این مدارس پایان یافته است.

ساخت 62 مدرسه خیرساز در مناطق سیل‌زده لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، علی‌محمد رضوی، رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان لرستان چهارشنبه، دهم اردیبهشت در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت‌های انجمن خیرین مدرسه‌ساز لرستان، گفت: این انجمن ساخت 62 واحد آموزشی را در مناطق سیل‌زده آغاز کرده و تاکنون ساخت 32 مدرسه پایان یافته است.

وی اظهار امیدواری کرد تا آغاز سال‌تحصیلی جدید در مهرماه 99 کار ساخت 30 مدرسه باقی‌مانده نیز پایان یابد و تحویل آموزش و پرورش شود.

آغاز ساخت مدرسه دو کلاسه روستای چغادون

همچنین طی هفته جاری با حضور مدیر آموزش و پرورش لرستان، بخشدار مرکزی شهرستان دورود و اهالی روستای چغادون آیین کلنگ‌زنی مدرسه دو کلاسه روستای چغادون شهرستان دورود برگزار شد.

در ابتدای این مراسم که نهم اردیبهشت برگزار شد، وجیه‌اله زندی‌فر، مدیر آموزش و پرورش دورود با بیان این‌که کلنگ‌زنی مدرسه دو کلاسه روستای چغادون در راستای خدمت‌رسانی به مناطق محروم است، افزود : این برنامه  با حمایت مدیرکل آموزش و پرورش و سرپرست اداره‌کل نوسازی مدارس  لرستان تحقق یافته است.

وی اضافه کرد: این مدرسه دو کلاسه در زمینی به مساحت 600 متر مربع و مساحت آموزشی 140 متر مربع  با اعتباری بالغ‌بر شش میلیارد ریال، اول مهرماه سال‌جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیر آموزش و پرورش دورود اظهارکرد: کار احداث این آموزشگاه با مبلغ یک میلیارد و پانصد میلیون ریال که توسط خیر مدرسه‌ساز دورودی اهدا شده است، آغاز خواهد شد و مابقی توسط اداره‌کل نوسازی مدارس تامین اعتبار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha