تشکیل جریان واحد رسانه‌ای ضروری است
کد خبر: 3895545
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۰

تشکیل جریان واحد رسانه‌ای ضروری است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به ضرورت تشکیل جریان واحد رسانه‌ای در کرمانشاه، گفت: باید مدیریت فضای مجازی و اثرگذاری بر این فضا از طریق بچه‌های انقلاب انجام گیرد و این از ضرورت‌ها است.

حجت‌الاسلام یوسف احمدی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، با اشاره به ضرورت‌های تشکیل جریان واحد رسانه‌ای در استان، اظهار کرد: باید مدیریت فضای مجازی و اثرگذاری براین فضا از طریق بچه‌های انقلاب انجام شود.

وی با بیان اینکه متأسفانه جریان واحد رسانه‌ای در استان وجود ندارد که خط انقلاب را پر رنگ پیگیری کنند، افزود: اولین ویژگی بارز یک رسانه اثرگذار استقلال است، استقلال به معنای آنکه به هیچ‌کس وابسته نباشد نه اینکه به هیچ جایی وابستگی نداشته باشد.

حجت‌الاسلام احمدی تصریح کرد: رسانه اثرگذار مروج اشخاص نیست بلکه به جریان وابستگی دارد و استقلال رسانه‌ای به معنای نداشتن ارتباط سازمانی نیست.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: آزادی یکی از ویژگی‌های یک رسانه تأثیرگذار است و رسانه باید در بیان حق آزاد باشد نه اینکه تابع میل اشخاص و حتی سازمان‌ها قلم بزند.

وی افزود: معتقدیم این سازمان باید به رسانه آزادی بدهد تا حرف دین را بزند همچنین شجاعت و تدبر از دیگر ویژگی‌های یک رسانه جریان‌ساز است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه گفت: تدبیر شرط لازم هر رسانه است و عمق‌بخشی به خبر همان چیزی است که باید رخ دهد.

حجت‌الاسلام احمدی افزود: باید به سمت شکل‌گیری جریان رسانه‌ای در استان پیش برویم و جریان رسانه‌ای یعنی یک هیئت اندیشه‌ورز که یک قرارگاه دارد.

وی افزود:جریان رسانه‌ای به دنبال تصمیم‌سازی است و باید نقشه عملیات رسانه‌ها به خوبی ترسیم شود و مشخص شود تا بتوان طبق یک نقشه راه کارها را پیش برد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: مطالبات رسانه باید برمبنای حق باشد و امروز در دنیا مدیریت افکار عمومی حرف اول را می‌زند و این امر در بحث ویروس کرونا به خوبی خود را نشان داد اگر میزان نفوذ را دیدیم نه میزان حضور درست عمل کرده‌ایم.

وی افزود: مطالبه اجتماعی پایه جریان‌شناسی رسانه‌ای باشد و در نهایت منجر به تقویت جریان حق‌طلبی شود.
حجت‌الاسلام احمدی در پایان تأکید کرد: اعتماد به نفس در رسانه لازم و ضروری است و اگر این اعتماد در رسانه نباشد کارها به خوبی پیش نمی‌رود.

انتهای پیام
captcha