ارائه آموزش مجازی در تفسیر سوره «حمد و بقره»
کد خبر: 3895769
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۹

ارائه آموزش مجازی در تفسیر سوره «حمد و بقره»

مؤسسه گل نرجس فاطمیه یاسوج، در فضای مجازی اقدام به برپایی دوره‌های مجازی تفسیر قرآن کریم کرده است.

به گزارش ایکنا؛ در پی تعطیلی مراکز آموزشی قرآن کریم، مؤسسات و خانه‌های قرآن طرح‌های مجازی را برای آموزش‌های متنوع قرآن راه‌اندازی کرده‌اند.
یکی از مؤسساتی که از سال 1393 با کسب مجوز از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فعالیت خود را در استان کهگیلویه و بویراحمد شهرستان یاسوج آغاز کرده است، مؤسسه گل نرجس فاطمیه به مدیریت سیده پروین افتخاری است.
این مؤسسه قرآنی سال‌ها است که در عرصه آموزش و تربیت مربیان در حوزه قرآن کریم ورود کرده و موفق به برپایی دوره‌های آموزشی بسیاری شده است.
با شیوع کرونا و تعطیلی آموزش‌های غیر حضوری، این مرکز به فکر راه اندازی کانال ارتباطی در پیام رسان واتس‌آپ کرده است. ارائه آموزش‌های تفسیری از سوره‌های بقره و حمد از اساتیدی مانند حجت‌الاسلام قرائتی و حجت‌الاسلام علی صبوحی به صورت نوشتاری، صوتی و تصویری، همچنین 30 حکمت نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، شرح مناجات شعبانیه، تدبر سوره علق تا پایان قرآن کریم از جمله این موارد است. این موراد تا پایان ماه رمضان ادامه دارد.
در کنار آموزش‌های مجازی، این مؤسسه برای جذب مخاطبان و قرآن آموزان، مسابقاتی را طراحی کرده است. مسابقه قصه‌گویی قرآنی ویژه کودکان زیر 15 سال، اذان و اقامه ویژه آقایان زیر 16سال از جمله برنامه‌های دیگر این مؤسسه در ایام کرونا است.
گفتنی است؛ مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت گل نرجس فاطمیه در یاسوج، ابوذر 12، پلاک 22 واقع شده است.

انتهای پیام
captcha