درخواست رئیس حشد‌الشعبی برای هوشیاری و تداوم مقابله با داعش
کد خبر: 3895946
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۶

درخواست رئیس حشد‌الشعبی برای هوشیاری و تداوم مقابله با داعش

رئیس حشدالشعبی عراق در بیانیه‌ای خواستار تداوم مبارزه با گروه تروریستی داعش در این کشور شد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از روسیا الیوم، در پی شهادت ده عضو حشدالشعبی عراق در حمله روز گذشته داعش، فالح الفیاض رئیس این سازمان در بیانیه‌ای گفت: با شهامت و همت عالی فرزندان حشدالشعبی دیروز و ساعات اولیه صبح امروز یک حمله تروریستی  از جانب داعش انجام شد که هدف از آن بازگشت و سعی در تثبیت حضور و تأثیر روانی  بود که با شکست مواجه شد.
 
وی افزود: در حالی که ما دوباره افتخار می‌کنیم که قهرمانان ما هنوز در حال دفاع از سرزمین مقدس عراق هستند، از فرزندان خود در حشدالشعبی و نیروهای امنیتی می‌خواهیم که احتیاط لازم را انجام دهند و به مقابله با این گروه‌های وحشی که هنوز هم تلخی شکست را احساس می‌کنند و ناامیدانه سعی در بازگشت و تسلط بر شهرهای عزیز ما دارند ادامه دهند.
 
الفیاض ادامه داد: ما از مردم عراق بخاطر حمایت و همدلی بزرگی که از دیروز تا این لحظه با نیروهای حشدالشعبی داشته‌اند سپاسگزاری می‌کنیم.
 
به گفته وی: از این همدلی که در شبکه‌های اجتماعی و دیگر رسانه‌ها نشان داده شد تشکر می‌کنیم و این نشان‌دهنده آن بود که علیرغم تلاش‌های مذبوحانه برای براندازی آن که از زمان تأسیس آن تا به امروز جریان داشته، این سازمان همچنان در وجدان و ضمیر ملت عراق پایدار است. 
انتهای پیام
captcha