فراخوان تولید آثار رسانه‌ای قرآن و عترت منتشر شد
کد خبر: 3896325
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۵
با عنوان «حقیقت مجازی»؛

فراخوان تولید آثار رسانه‌ای قرآن و عترت منتشر شد

معاون قرآن و عترت ارشاد آذربایجان‌شرقی از انتشار فراخوان تولید آثار رسانه‌ای قرآن و عترت با عنوان «حقیقت مجازی» خبر داد و گفت: این مسابقه در چهار بخش کلیپ، پادکست، پوستر و اینفوگرافیک ویژه جوانان و نوجوانان برگزار می‌شود.

فراخوان تولید آثار رسانه‌ای قرآن با عنوان «حقیقت مجازی» منتشر شدابراهیم لایقی، معاون قرآن و عترت اداره‌کل ارشاد استان، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، از انتشار فراخوان تولید آثار رسانه‌ای قرآن و عترت با عنوان «حقیقت مجازی» خبر داد و گفت: این مسابقه در چهار بخش کلیپ، پادکست، پوستر و اینفوگرافیک ویژه جوانان و نوجوانان برگزار می‌شود.

وی افزود: موضوعات آثار تولید شده باید در یکی از موضوعات مواسات از منظر قرآن و عترت، سبک زندگی مهدوی و دین و سلامت باشد.

لایقی با اشاره به نحوه ارسال آثار به این مسابقه گفت: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را همراه با فرم ارسال اثر به آی دی hagigatemajazi@ در پیام‌رسان‌های‌ تلگرام، بله و یا نشانی ایمیل hagigatemajazi@gmail.com تا پایان اردیبهشت‌ماه به دبیرخانه ارسال کنند.

معاون قرآن و عترت ارشاد آذربایجان‌شرقی افزود: فرم ارسال آثار و اطلاعات مرتبط با فراخوان حقیقت مجازی در کانال @hagigatemajazi در پیام‌رسان‌های تلگرام و بله بارگذاری خواهد شد.

وی اضافه کرد: در بخش پوستر، آثار باید فرمت jpg و با کیفیت 300 dpi در اندازه A3 و در حالت چهار رنگ cmyk ارسال شود و تکنیک تولید اثر بر عهده شرکت‌کننده و آزاد است. محدودیتی در تعداد آثار ارسالی و یا سال تولید آثار وجود ندارد و برگزارکنندگان اجازه دارند از آثار ارسالی در کاتالوگ و رسانه‌ها به‌ منظور اهداف تبلیغاتی استفاده کنند.

لایقی ادامه داد: همچنین در بخش اینفوگرافیک، شرکت به‌صورت انفرادی و گروهی برای عموم آزاد است و شرکت‌کنندگان گروهی، باید یک نفر را به‌عنوان مسئول گروه معرفی کنند و همه ارتباطات با مسئول گروه انجام خواهد شد.

وی گفت: در بخش پادکست «کلیپ صوتی»، کیفیت آثار صوتی حداقل 64 و 128 بیت باشد و آثار با فرمت mp3 ارسال شود و مدت زمان کلیپ صوتی ارسالی حداکثر 5 دقیقه باشد.

معاون ارشاد آذربایجان‌شرقی، تأکید کرد: در بخش کلیپ و نماهنگ، کلیپ‌های ارسالی باید حداکثر پنج دقیقه و با فرمت mp4 با حجم حداکثر 50 مگابایت ارسال شوند و ساخت انیمیشن (پویانمایی) و موشن‌گرافیک در محورهای ذکرشده مجاز است.

انتهای پیام
captcha