توزیع ۴ هزار بسته معیشتی در کرمانشاه
کد خبر: 3896358
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۱

توزیع ۴ هزار بسته معیشتی در کرمانشاه

۴ هزار بسته معیشتی و ۴۰ هزار قرص نان بین نیازمندان و افراد آسیب‌دیده از بیماری کرونا توزیع می‌شود.

حجت‌الاسلام محمد صالحی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا، اظهار کرد: روز گذشته، 14 اردیبهشت‌ماه رزمایش ضیافت همدلی در مسجد ثارالله شهرک ظفر با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه برگزار شد.

وی با اشاره به خصوصیات ماه رمضان، افزود: یکی از بارزترین خصوصیات این ماه رسیدگی به محرومان جامعه است و امسال با وجود وضعیت حاکم بر جامعه، بسیاری از مشاغل و افراد آبرومند از نظر اقتصادی دچار مشکل شده‌اند و برگزاری رزمایش ضیافت همدلی اقدامی در مسیر محرومیت‌زدایی است.

حجت‌الاسلام صالحی تصریح کرد: در راستای لبیک به ندای مقام معظم رهبری برنامه‌ریزی‌های مفصلی برای کمک به قشر آسیب‌پذیر جامعه انجام گرفت که یکی از آن‌ها کمک مؤمنانه است.

مدیرکل اوقاف کرمانشاه به توزیع 4 هزار بسته معیشتی در کرمانشاه توسط این اداره‌کل اشاره کرد و گفت: از روز گذشته تا 15 ماه رمضان به مدت یک هفته، بسته‌های معیشتی یاد شده به ارزش 5 میلیون ریال و 40 هزار قرص نان تحت عنوان «نان مهربانی» بین افراد نیازمند و آسیب‌دیده از وضعیت موجود در سطح استان توزیع خواهد شد.

وی از اختصاص یک میلیارد تومان از محل موقوفات به بحث خدمت‌رسانی به افراد آسیب‌دیده از کرونا خبر داد و افزود: این مبلغ تا پایان ماه رمضان به خانوارهای آسیب‌دیده اختصاص پیدا می‌کند.

انتهای پیام
captcha