برگزاری مسابقه خانوادگی قرآن و عترت در طرح خانه‌های نورانی
کد خبر: 3896636
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۲

برگزاری مسابقه خانوادگی قرآن و عترت در طرح خانه‌های نورانی

در طرح خانه‌های نورانی که این روزها به همت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به اجرا در آمده است، مسابقه انفرادی و خانوادگی از محتواهای تولید شده در این طرح به عمل می‌آید.

برگزاری مسابقه خانوادگی قرآن و عترت در طرح خانه‌های نورانی

به گزارش ایکنا، معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همزمان با ماه مبارک رمضان و جشن ضیافت الهی و با توجه به محدودیت‌های به وجود آمده در زمینه فعالیت‌های عمومی، فرهنگی و مذهبی به منظور رعایت سلامت عمومی جامعه، مرحله دوم طرح خانه‌های نورانی را با محوریت قرآن و عترت در بخش‌های مختلف به اجرا در آورده است.

در بخشی از این طرح مسابقه خانوادگی ویژه رمضان برگزار می‌شود. این مسابقه تا سوم خردادماه(۲۹ ماه مبارک رمضان) ادامه خواهد داشت و محورهای آن معارف و تفسیر قرآن، معارف نهج‌البلاغه، معارف صحیفه سجادیه و تلاوت روزانه همراه با ترجمه خواهد بود.

در این مسابقه هر شب ساعت 20 چهار کلیپ تصویری در چهار محور از سوی اساتیدی همچون حجج اسلام محمد حاج‌ابوالقاسم، حمیدرضا مهدوی ارفع، محمدعلی خسروی، عبدالهادی مسعودی و فرامرز قراملکی در کانال «خانه‌های نورانی» در شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌های مرتبط به نشانی khanehaye_norani ارائه می‌شود. از هر کلیپ یک سوال چهارگزینه‌ای (مجموعا روزانه 4 سوال) پرسش می‌شود.

شرکت در این مسابقه به دو صورت روزانه و خانوادگی طراحی شده است و تمامی افراد بالای پنج‌سال می‌توانند در آن شرکت کنند. در بخش روزانه که به صورت فردی برگزار می‌شود، هر فرد که به تمامی سوالات آن روز پاسخ صحیح دهد در قرعه‌کشی جوایز مربوط به آن روز، شرکت داده خواهد شد.

در بخش خانوادگی نیز خانواده‌ها به 10 گروه تقسیم می‌شوند و در هر گروه، خانواده‌هایی که بتوانند در پایان برگزاری مسابقه(25 روز) بیشترین امتیاز را کسب کنند در قرعه‌کشی جوایز ویژه طرح شرکت داده خواهند شد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر اینجا کلیک‌ شود.

انتهای پیام
captcha