بازداشت 20 فعال فلسطینی در قدس اشغالی
کد خبر: 3896790
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۹

بازداشت 20 فعال فلسطینی در قدس اشغالی

کمیته امور اسرا و آزادگان فلسطین امروز، 16 اردیبهشت‌ماه، از بازداشت 20 نفر از مسئولان و فعالان فلسطینی از سوی نظامیان صهیونیست در قدس اشغالی خبر داد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از فلسطین الیوم، کمیته امور اسرا و آزادگان فلسطین امروز، سه‌شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که نظامیان صهیونیست 20 نفر از فلسطینیان ساکن قدس اشغالی را بازداشت کردند.

در این بیانیه آمده است: نظامیان رژیم صهیونیستی روز سه‌شنبه همچنین «بلال النتشه»، دبیر کل کنگره ملی خلق و سرلشکر «عماد عوض» را در قدس اشغالی بازداشت کردند.

کمیته امور اسرای فلسطین تأکید کرد که بیشتر بازداشت‌شدگان از مسئولان نهادهای رسمی فلسطین و اسرای آزاد شده یا فعالان اجتماعی بودند.

هیئت امور اسرا و آزادگان، باشگاه اسرای فلسطینی و مرکز حقوق‌ بشر «الضمیر» فلسطین در آخرین روز سال 2019 در بیانیه مشترکی اعلام کردند که نظامیان صهیونیست از سال 2019، بیش از 5500 فلسطینی از جمله 889 کودک و 128 زن را در مناطق مختلف کرانه باختری اشغالی بازداشت کرده‌اند.

در این بیانیه مشترک آمده که در حال حاضر در داخل زندان‌های رژیم صهیونیستی، بیش از 5000 نفر از جمله 40 زن و 200 کودک به سر می‌برند.

 

انتهای پیام
captcha