برگزاری جشن خودرویی میلاد امام حسن مجتبی(ع) در ارومیه
کد خبر: 3897272
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۲

برگزاری جشن خودرویی میلاد امام حسن مجتبی(ع) در ارومیه

با توجه به شیوع کرونا و ممنوعیت تجمع مردمی، جشن میلاد امام حسن مجتبی(ع) متفاوت‌تر از هر سال برگزار می‌شود. مردم سوار بر خودرو به خیابان دفاع مقدس ارومیه، مقابل فرهنگسرای قرآن و عترت رفته و بدون پیاده شدن از خودرو در جشن میلاد شرکت می‌کنند.

برگزاری جشن بزرگ خودرویی ولادت امام حسن(ع) در ارومیهبه گزارش ایکنا آذربایجان‌غربی، جشن بزرگ خودرویی ولادت امام حسن مجتبی(ع) همراه با اهدای جوایز نفیس اجرای برنامه‌های مختلف ساعت ۲۲ امشب، 19 اردیبهشت ماه در ارومیه برگزار می‌شود.

این جشن به همت مؤسسه دارالحافظین قرآن کریم آذربایجان‌غربی و با همکاری نهادهایی مانند شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، شهرداری ارومیه، سپاه شهدا، اداره‌کل اوقاف و امور خیریه، حوزه هنری و چند دستگاه دیگر برگزار می‌شود.

با توجه به شیوع کرونا و ممنوعیت تجمع مردمی این جشن تدارک دیده شده است تا مردم سوار بر خودرو به خیابان دفاع مقدس ارومیه، مقابل فرهنگسرای قرآن و عترت رفته و بدون پیاده شدن از خودرو در جشن میلاد امام حسن(ع) نیز شرکت کنند.

گفتنی است، امسال با توجه به شرایطی که در کشور حاکم است اغلب جشن‌ها سعی می‌شود به صورت مجازی یا به صورت ابتکاری به نوعی برگزار شود که فاصله‌گذاری اجتماعی در آن مراسم رعایت شود.

انتهای پیام
captcha