به گزارش ایکنا از کردستان، با گذشت نیمی از ماه مبارک رمضان نوای «مرحبا مرحبا» جای خود را به نوای حزنانگیز «الوداع یا شهر رمضان» میدهد و مردم کم کم خود را برای خداحافظی با ماه رحمت و برکت الهی آماده میکنند. با ورود به نیمه دوم ماه، این نوا از مساجد استان به گوش میرسد تا تلنگری باشد برای کسانی که از این ایام پرخیر و برکت بهرهای نبردهاند.
انتهای پیام