کد خبر: 3897522
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۶

فیلم | طنین نوای «الوداع» از مساجد کردستان

هر ساله با گذشت پانزدهمین روز از ماه مبارک رمضان نوای «الوداع یا شهر الرمضان» در هنگام اذان از گلدسته‌های مساجد کردستان طنین‌انداز می‌شود.

به گزارش ایکنا از کردستان، با گذشت نیمی از ماه مبارک رمضان نوای «مرحبا مرحبا» جای خود را به نوای حزن‌انگیز «الوداع یا شهر رمضان» می‌دهد و مردم کم کم خود را برای خداحافظی با ماه رحمت و برکت الهی آماده می‌کنند. با ورود به نیمه دوم ماه، این نوا از مساجد استان به گوش می‌رسد تا تلنگری باشد برای کسانی که از این ایام پرخیر و برکت بهره‌ای نبرده‌اند.
 
 
انتهای پیام
captcha