توزیع 50 هزار پُرس غذای گرم بین نیازمندان لرستانی
کد خبر: 3897979
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۵

توزیع 50 هزار پُرس غذای گرم بین نیازمندان لرستانی

مسئول ستاد فاطمیه لرستان از توزیع پنجاه هزار پُرس غذای گرم در قالب طرح «اطعام فقرا» با محوریت مساجد بین نیازمندان استان لرستان خبرداد.

توزیع 50 هزار پُرس غذای گرم بین نیازمندان لرستانیحجت‌الاسلام حسین یاری‌زاده، مسئول ستاد فاطمیه استان لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، از اجرای طرح «اطعام فقرا» با محوریت مساجد در لرستان خبر داد و گفت: در قالب این طرح بیش از پنجاه هزار پُرس غذای گرم بین نیازمندان توزیع شد.

وی با اشاره به این‌که با هدف ترویج فرهنگ کرامت و مواسات به‌مناسبت ولادت با سعادت کریم اهل‌بیت حضرت امام حسن‌مجتبی(ع) وتبعیت از آن امام کریم بعد از هماهنگی با نماینده ولی‎فقیه در استان و امام جمعه شهرستان خرم‌آباد و اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان اقدام به فعال نمودن بیش از چهل مسجد که حدوداً بیش از پنجاه هزار پُرس غذای گرم و بسته فرهنگی در شب میلاد کریم اهل‌بیت بین مردم توزیع شد.                                          

مسئول ستاد فاطمیه استان لرستان گفت: ازجمله مساجدی که در سطح شهر خرم‎آباد اقدام به اجرای طرح اطعام فقرا با محوریت مسجد کردند می‎توان از مسجد حضرت فاطمه‌زهرا(س)، مسجد شهید مدنی، مسجد قمر بنی هاشم  و مسجد امام حسین(ع) و ...... نام برد.

یادآور می‏‌شود، برنامه توزیع غذای گرم در قالب طرح «چهل دیگ، چهل مسجد» با مشارکت بنیاد فرهنگی امام مهدی(عج) لرستان، ستاد فاطمیه و اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرم‎آباد انجام گرفته که در این طرح چهل مسجد در سطح شهر خرم‎آباد شناسایی شد و در هر مسجد یک دیگ بار گذاشته شد و پخت غذای گرم انجام گرفت که در اجرای این طرح خیران و افراد محلی مشارکت داشتند.

انتهای پیام
captcha