جهش تولید با افزایش صادرات محقق شود
کد خبر: 3898177
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۳

جهش تولید با افزایش صادرات محقق شود

نماینده مقام معظم رهبری در مازندران در دیدار مسئولان بندر امیرآباد گفت: با توجه به سال جهش تولید، لازم است رونق تولید با افزایش صادرات و محوریت محصولات مازندران با برنامه‌ریزی مدیران استان تحقق یابد.

جهش تولید با افزایش صادرات محقق شودبه گزارش ایکنا از مازندران، آیت‌الله محمدی لائینی، نماینده مقام معظم رهبری در مازندران امروز 22 اردیبهشت‌ماه در نشست با مدیرکل بندر امیرآباد با بیان اینکه در سال جهش تولید، باید افزایش صادرات تحقق یابد، اظهار کرد: هم‌افزایی و مشارکت همه مسئولان در ایجاد تجارت و ارتباطات اقتصادی به صورت منطقه‌ای مورد تاکید است.

وی افزود: با توجه به سال جهش تولید، لازم است با برنامه‌ریزی مدیران استان نسبت به رونق تولید با افزایش صادرات آن هم با محوریت محصولات استان مازندران در سطح منطقه اقدام شود.

محمدی لائینی تصریح کرد: مرکبات که از محصولات اصلی کشاورزی و در ارکان معیشتی باغداران و کشاورزان استان است باید در بخش صادرات به طور خاص و ویژه دیده شود که با تحقق تجارت بین‌المللی این محصول رونق تولید برای این قشر عظیم محقق می‌شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران تجارب، تعهد و ایمان را یکی از علل موفقیت در ارتباط اقتصادی دانست و افزود: آنچه که زمینه‌ساز جلب اعتماد بین‌المللی و منطقه‌ای در حوزه ارتباطات اقتصادی خواهد شد ایمان، تعهد و تجارب است که نظارت جدی مسئولان اقتصادی از جمله گمرک و استانداری مازندران را می‌طلبد.
محمدی لائینی تاسیس پایانه حمل و نقل را در بندر امیرآباد مهم دانست و اظهار کرد: تاسیس این پایانه موجب رفع موانع و مشکلات حمل و نقلی در ورودی و خروجی این بندر خواهد شد.

در این نشست سعیدی پور مدیر کل بندر امیرآباد گزارشی از وضعیت این بندر در عرصه‌های مختلف ارائه داد.

انتهای پیام
captcha