ضرورت رعایت تمام اصول بهداشتی در برگزاری مراسم شب‌های قدر
کد خبر: 3898431
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۸
حجت‌الاسلام نکونام تاکید کرد:

ضرورت رعایت تمام اصول بهداشتی در برگزاری مراسم شب‌های قدر

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال‌وبختیاری با تاکید بر اینکه رعایت تمام اصول بهداشتی در برگزاری مراسم احیای شب‌های قدر بسیار مهم است، گفت: مساجد و امکانی که آمادگی اجرای منضبط شب‌های احیا را ندارند، وارد برنامه‌ریزی نشوند.

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، حجت‎‌الاسلام‌ والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال‌وبختیاری، امروز ۲۳ اردیبهشت‌ماه در جلسه برنامه‌ریزی برگزاری مراسم احیای شب‌های قدر، در خصوص برگزاری مراسم شب‌های قدر و اعلام دستورالعمل نحوه برگزاری این آیین، اظهار کرد: خداوند متعال را بسیار شاکر و سپاسگزار هستیم که شرایط به گونه‌ای شده است که این شب‌های با عظمت قدر، مردم خوبمان محروم نباشند و بتوانند برنامه‌هایی را داشته باشند.

وی افزود: طبیعی است که باید مطابق با شرایط موجود، برنامه‌های امسال را برگزار کرده و بهانه‌ای به دست کسی داده نشود.

امام جمعه شهرکرد ادامه داد: انتظار می‌رود که مردم تمامی مسائل  بهداشتی را رعایت کنند و از طرفی مساجد و امکانی که آمادگی برای اجرای منضبط شب‌های قدر را ندارند، وارد برنامه نشوند تا با ضایعاتی مواجه نباشیم.

وی تاکید کرد: مساجد و اماکنی که آمادگی لازم را در این خصوص دارند، مقدمات را فراهم کرده و هیأت امنا، پایگاه بسیج و کانون‌‌های فرهنگی مساجد با نظارت ائمه جماعات جلسه برگزار کرده و تمهیدات لازم را فراهم کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گفت: در مصلای شهرکرد از ساعت 12 تا 2 بامداد نیز برنامه احیا برگزار می‌شود و حیاط مصلی و فضاهای ممکن در درون مصلی و خیابان‌های اطراف هم امکان صوت تدارک دیده می‌شود که لازم است مردم زیرانداز و امکانات همراه خودشان داشته باشند تا بتوانند از این مراسم معنوی به‌خوبی استفاده کنند.

انتهای پیام
captcha