اعلام فراخوان دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری حج تمتع سال ۸۶
کد خبر: 3898613
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰

اعلام فراخوان دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری حج تمتع سال ۸۶

مدیریت حج و زیارت آذربایجان‌غربی به منظور تکمیل ظرفیت کاروان‌های حج تمتع استان از دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری حج تمتع سال 86 دعوت به ثبت‌نام کرد.

فراخوان دعوت از دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری حج تمتع سال 86 در آذربایجان‌غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، مدیریت حج و زیارت آذربایجان‌غربی، نسبت به تکمیل ظرفیت خالی در برخی کاروان‌های حج تمتع استان در سال جاری از دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری تا سال ۸۶ برای نام‌نویسی دعوت کرد.

در این اطلاعیه آمده است:

با استعانت از خداوند متعال، نظر به وجود ظرفیت خالی در برخی از کاروان‌های حج تمتع سال ۹۹ آذربایجان‌غربی، بدین وسیله به منظور تکمیل ظرفیت‌های مذکور از دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری حج تمتع تا مورخه ۸۶/۰۸/۳۰ به عنوان اولویت‌های ذخیره برای تکمیل ظرفیت‌ها دعوت به عمل می‌آید از ساعت 10 صبح روز سه شنبه مورخه ۹۹/۰۲/۲۳ جهت ثبت نام در کاروان‌های دارای ظرفیت خالی به سامانه رزرو سازمان حج و زیارت https://reserve.haj.ir مراجعه و نسبت به نام‌نویسی اقدام کنند.

لازم به یادآوری است ودیعه‌گذاران در صورتی که تاکنون در فراخوان عمومی مشارکت نکرده‌اند می‌بایست ابتدا با مراجعه به سامانه فوق نسبت به تکمیل و به روزرسانی اطلاعات خویش اقدام و پس از دریافت کد رهگیری سایر مراحل رزرو و ثبت نام را دنبال کنند.

بدیهی است امر ثبت‌نام متقاضیان از محل اولویت‌های ذخیره فوق‌الذکر پس از تکمیل ظرفیت خالی کاروان‌ها در هریک از شهرستان‌ها پایان می‌پذیرد.

انتهای پیام
captcha