برگزاری راهپیمایی خودرویی روز قدس در زنجان
کد خبر: 3899207
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۲

برگزاری راهپیمایی خودرویی روز قدس در زنجان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: مراسم راهپیمایی روز قدس امسال با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به شکل خودرویی برگزار می‌شود.

برگزاری راهپیمایی روز قدس در زنجان  به شکل خودروییحجت‌الاسلام علی ناصر، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: امسال با توجه به شیوع کرونا مراسم روز قدس با شرایط ویژه و رعایت پروتکل‌های بهداشتی به شکل خودرویی برگزار می‌شود و تمهیدات لازم برای حفظ سلامت مردم و راهپیمایی باشکوه اندیشیده شده است.

وی با اشاره به اینکه اندیشه مقاومت در زندگی و شهادت سردار سلیمانی موج می‌زد، ابراز کرد: روز قدس امسال رویکرد و منش این سردار پرافتخار تاریخ، برای نسل‌های مختلف تبیین می‌شود تا نشان دهیم راه مقاومت ادامه دارد.

این مسئول با اشاره به قرارگیری در آستانه روز سوم خرداد بیان کرد: این روز بزرگ نیز نماد مقاومت آزادمردان و ایثارگران به‌شمار می‌رود و بیانه‌ای در این خصوص در راهپیمایی خودرویی روز قدس ارائه می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان دفاع از آرمان فلسطین و آزادی قدس شریف از سیطره استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیست برگزاری برنامه‌های این روز را بیشتر نمایان می‌کند.

وی با اشاره به اینکه روز قدس از اهمیت ویژه‌ای در جهان اسلام برخوردار است، تصریح کرد: تدبیر بلند امام خمینی (ره) موجب شد تا امروز مسئله فلسطین به مسئله‌ای بین‌المللی تبدیل شده و آزاد سازی آن امید جهانیان باشد.

انتهای پیام
captcha