برگزاری جشنواره «بەهاری قورئان» در کردستان
کد خبر: 3899273
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۹

برگزاری جشنواره «بەهاری قورئان» در کردستان

مسئول نمایندگی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دهگلان از اعلام فراخوان جشنواره «به‌هاری قورئان» به مناسبت ماه مبارک رمضان در فضای مجازی استان کردستان خبر داد.

فردین وکیلی، مسئول نمایندگی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دهگلان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: به منظور بهره‌مندی مردم استان کردستان از آموزه‌های قرآنی و با توجه به شیوع کرونا و تشویق مردم به ماندن در خانه فراخوان جشنواره «به‌هاری قورئان» از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دهگلان ویژه ماه مبارک رمضان در فضای مجازی منتشر شد.

وی افزود: با توجه به مشکلات پیش آمده ناشی از شیوع ویروس کرونا و حمایت از فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی با رعایت طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و حمایت از کمپین‌های «درخانه بمانیم» این جشنواره در فضای مجازی انجام می‌گیرد.

وکیلی بیان کرد: بخش‌های جشنواره شامل قرائت قرآن، تذهیب، اذان، قصیده‌خوانی، نقاشی (با موضوع ماه مبارک رمضان) و عکاسی (بهترین عکس سفره سحری و افطار) است.

وی در پایان با اشاره به اینکه علاقمندان می‌توانند آثار خود را به کانال dehgolanfarhang@ ارسال کنند،یادآور شد: مهلت ارسال آثار به جشنواره «بەهاری قورئان» تا عید فطر بوده و در پایان ماه مبارک رمضان از برگزیدگان تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام
captcha