برگزاری مسابقه پیامکی «با قرآن در رمضان» در کردستان
کد خبر: 3899469
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۸

برگزاری مسابقه پیامکی «با قرآن در رمضان» در کردستان

رئیس اداره برنامه‌ریزی و امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان کردستان از برگزاری مسابقه پیامکی مفاهیم قرآن کریم با عنوان «با قرآن در رمضان» در استان کردستان خبر داد.

ناصر علیپور، رئیس اداره برنامه‌ریزی و امور قرآنی اداره تبلیغات اسلالمی استان کردستان، در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: در راستای ترویج فرهنگ قرآنی و با توجه به شیوع ویورس کرونا در استان مسابقه قرآنی «با قرآن در رمضان» به صورت پیامکی در استان کردستان برگزار می‌شود.

وی افزود: در قالب این مسابقه قرآنی 10 سؤال از آیات مختلف قرآنی انتخاب شده که علاقمندان به مسابقات قرآنی می‌توانند با رجوع به قرآن و پاسخ صحیح به این سؤالات در این مسابقه قرآنی شرکت کنند.

رئیس اداره برنامه‌ریزی و امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی استان کردستان با اشاره به اینکه این مسابقه قرآنی ویژه شرکت‌کنندگانی از استان کردستان بوده است، بیان کرد: شرکت‌کنندگان می‌توانند پاسخ‌های صحیح خود را  به شماره پیامکی 30001341000208 ارسال کنند.

وی آخرین مهلت شرکت در این مسابقه قرآنی را سوم خردادماه سال جاری ذکر کرد و یادآور شد: در پایان ماه مبارک رمضان به برگزیدگان مسابقه قرآنی به قید قرعه ده‌ها جایزه نقدی اهدا می‌شود.

انتهای پیام
captcha