برگزاری جشنواره کتابخوانی در فضای مجازی از اتفاقات مهم فرهنگی است
کد خبر: 3899721
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۲

برگزاری جشنواره کتابخوانی در فضای مجازی از اتفاقات مهم فرهنگی است

مدیرکل ارشاد سمنان استفاده از فضای مجازی در برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی که به لحاظ تعداد و نوع مخاطبان همه رده‌های سنی را در برمی‌گیرد از بزرگترین اتفاقات فرهنگی کشور دانست.

بهره‌گیری از فضای مجازی در برگزاری دهمین جشنواره کتابخوانی از اتفاقات بزرگ فرهنگی است

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، به‌مناسبت برگزاری دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی فرشید فلاح، مدیر‌کل این اداره پیامی صادر کرد. متن پیام به شرح زیر است:

استفاده از فضای مجازی، تجربه‌ای نو در استفاده مثبت از ابزارها و روش‌های نوین برای افزایش ارتباط کمّی و کیفی با مخاطبین است.

در کنار تلاش قابل تحسین مجموعه نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در اعلان سراسری فراخوان، منابع این جشنواره به عموم علاقه‌مندان، جلوه‌ای تازه از پیوند بخش‌های خصوصی با مردم به عنوان هدف غایی اینگونه برنامه‌ها را به منصه ظهور گذاشته و تسری آن در اجرای موارد مشابه، منتج به جهشی بزرگ در بسط و گسترش تأثیرات آشکار و مستتر فعالیتهای فرهنگی بر جامعه خواهد شد.

دهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی یک رخداد بزرگ فرهنگی است که در شرف برگزاری  توجه به اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی و سیره پاک ائمه معصومین‌(ع) چونان نگینی درخشان بر تارک این رویداد مبارک و فرخنده می‌درخشد، فرصت بی‌نظیر انس بیش از پیش با معارف متعالی خاندان عصمت و طهارت بواسطه کتاب و کتابخوانی برای عموم هموطنان شریف در شرایطی فراهم آمده که توفیق تشرف به ملجاء نورانی آن بزرگواران از ارادتمندان و علاقمندانشان سلب شده است.

در پایان ضمن دعوت از همه هموطنان برای شرکت در این رویداد کم‌نظیر که به‌طور ویژه به زندگی پربرکت حضرت امام رضا‌(ع) پرداخته است در این دوره نیز با افزوده شدن منابع مرتبط با سیره حضرت امام هادی‌(ع) به‌عنوان بخش ویژه غنای معنوی آن افزون شده است.

انتهای پیام
captcha