محفل انس با قرآن در مرکز بهزیستی نورسته برگزار شد + عکس
کد خبر: 3900045
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۳

محفل انس با قرآن در مرکز بهزیستی نورسته برگزار شد + عکس

مرکز بهزیستی نورسته شمیرانات روز گذشته، میزبان ششمین‌ محفل قرآنی ویژه ایام‌ کرونایی که به همت مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه و مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت برنامه‌ریزی شده، بود.

محفل انس با قرآن در مرکز بهزیستی نورسته برگزار شد + عکس

به گزارش ایکنا، ششمین‌ محفل انس با قرآن از محافل هشت‌گانه‌ای‌ که ویژه ایام کرونایی در ماه مبارک رمضان 99 برنامه‌ریزی شده است، روز گذشته، ۲۹ اردیبهشت‌ماه با حضور محمد خواجوی، پیشکسوت قرآنی و محمدرضا پورزرگری، قاری بین‌المللی کشورمان برگزار شد.

در ابتدای این‌ محفل که به میزبانی مرکز بهزیستی نورسته شمیرانات برگزار شد، محمدرضا پورزرگری، قاری بین‌المللی کشورمان به تلاوت آیاتی از کلام الله مجید پرداخت و در ادامه، مدیر این‌ مرکز در صحبت‌های کوتاهی از برگزاری این‌ محفل قدردانی کرد.

در ادامه این‌ محفل که پیش از اذان مغرب آغاز و تا فرارسیدن زمان اذان مغرب ادامه داشت، گروه هم‌خوانی الغدیر به اجرای قطعه‌ای پرداخت و پس از آن هم یکی از قاریان روشندل مرکز بهزیستی نورسته آیاتی از کلام الله مجید را تلاوت کرد.

در بخش دیگری از این‌ محفل محمد خواجوی، پیشکسوت قرآنی کشورمان در سخنان کوتاهی به شیوع ویروس کرونا در کشور اشاره کرد و گفت: از خودگذشتگی کادر درمانی در مراکز درمانی برای همیشه در یاد و خاطر همه خواهد ماند. وی همچنین در بخش دیگری از صحبت‌های خود به ارزش خدمتی که عوامل مراکز بهزیستی به جامعه هدف خود ارائه می‌دهند، اشاره کرد.

اجرای دوم‌ گروه هم‌خوانی الغدیر و اجرای زنده اذان با صدای محمدرضا پورزرگری، بخش پایانی ششمین محفل از سری محافل هشت‌گانه مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور و مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت ویژه ایام کرونایی بود.

یادآور می‌شود این محافل بر اساس تفاهم صورت گرفته بین مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه و مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ویژه ماه مبارک رمضان و با توجه به ایام کرونایی برنامه‌ریزی شده است تا در مراکز بیمارستانی و بهزیستی شهر تهران برگزار ‌شود.

این محافل از ۱۸ اردیبهشت‌ماه مصادف با روز سیزدهم ماه مبارک رمضان آغاز شده و تا پایان این ماه ادامه خواهد داشت. بیمارستان‌ها و مراکز بهزیستی طرفه، خاتم‌الانبیاء(ص)، بهارلو، مرکز طبی کودکان، مرکز بهزیستی یارین شمیرانات، مرکز بهزیستی نورسته شمیرانات، بیمارستان مدرس و مرکز بهزیستی جنت میزبانان این محافل هستند. در این محافل، قاریان، حافظان، گروه‌های هم‌خوانی و اساتید قرآنی کشورمان حضور دارند.

انتهای پیام
captcha