بیانیه دانشگاه آزاد اسلامی زابل به مناسبت روز قدس
کد خبر: 3900587
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۵

بیانیه دانشگاه آزاد اسلامی زابل به مناسبت روز قدس

دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی شهرستان زابل به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی شهرستان زابل به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه‌ای صادر کرد. متن بیانیه به شرح ذیل است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی): روز جهانی قدس روز فریاد و مقاومت امت اسلامی در مقابل سیاست‌های تفرقه‌انگیز است.

قدس به عنوان نماد وحدت و یکپارچگی در مقابله مستضعفین با مستکبرین، سال‌هاست که آزادیخواهان جهان را در لبیک به ندای رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره)، در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به خیابان‌ها می‌کشاند.

روز جهانی قدس، روز اراده جامعه جهانی و امت اسلامی در مبارزه با جنایات رژیم کودک‌ کش صهیونیستی و صحنه انزوای راهبردی مستکبرین و احادی منطقه‌ای آنها و میدان هراس و وحشت اسرائیل در پیشگاه ملت‌های آگاه است.

ما دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی زابل ضمن محکوم کردن جنایت رژیم اشغالگر قدس و حامیان غربی و منطقه‌ای آنان علیه مردم مظلوم فلسطین و پاره تن اسلام، درباره طرح موسوم به «معامله قرن» به اسرائیل غاصب، آمریکای جنایتکار و برخی حکام خود فروخته و خائن کشورهای عربی حامی این طرح ذلت‌بار هشدار می‌دهیم و اعلام می‌داریم، این معامله ننگین، دست‌آوردی جز شکست و روسیاهی برای عاملان و حامیان آن نخواهد داشت.

امروز همه مسلمانان و آزادیخواهان جهان در قبال رنج‌های زنان، مردان و کودکان مظلوم و ستم‌دیده فلسطین و سرزمین‌های اشغالی که تحت ستم غاصبان صهیونیست قرار گرفته‌اند، مسئولیتی تاریخی دارند. به مدد الهی خون هزاران شهید راه قدس به خصوص سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی، سیلی به راه خواهد انداخت که پایه‌های پوشالی رژیم صهیونیستی را خواهد لرزاند و به فرموده مقام معظم رهبری(مدظله العالی) اسرائیل غاصب بیست و پنج سال آینده را نخواهد دید.

اعضای هیئت علمی، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی زابل»

حسین قدس‌نیا
انتهای پیام
captcha