پیام استاندار خوزستان به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس
کد خبر: 3900633
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۵

پیام استاندار خوزستان به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس

استاندار خوزستان به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس پیامی صادر کرد.

پیام استاندار خوزستان به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس

به گزارش ایکنا از خوزستان، پیام غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان به مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس به شرح زیر است.

«بسم الله الرحمن الرحیم

روز جهانی قدس یادگار و میراث بنیان گذار بزرگ انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) و نماد وحدت و همدلی و یکپارچگی تمامی مسلمانان است. روز قدس، روز عهد و پیمان با واژه های ایثار، مقاومت و عدالت خواهی است.

این روز بزرگ که متعلق به همه آزادگان و آزادی خواهان جهان است، روزی است که مظلومین و عدالت طلبان فریاد ایستادگی حق در برابر باطل را طنین انداز می کنند و این روز، روز تبلور وعده الهی است که حکومت مستکبران و کاخ ظالمان را که از تار عنکبوت سست تر است، ناپایدار می کند و خواب از چشمان سردمداران رژیم غاصب صهیونیستی می رباید.

امسال مردم مومن و ولایت مدار خوزستان که همواره در راهپیمایی ویژه این روز حضور فعال داشتند به دلیل شیوع ویروس کرونا و محدودیت هایی که جهت پیشگیری از ابتلا به بیماری ناشی از این ویروس وجود دارد، امکان و توفیق برگزاری راهپیمایی وسیع روز جهانی قدس را ندارند، با استفاده از ابزارها و روش های ارتباطی نوین و مجازی، بار دیگر ثابت خواهند کرد که تحت هر شرایطی، روحیه ایثار و مقاومت و مبارزه علیه استکبار و حکومت های ظالم را در خود حفظ نموده و در انحصار مرزها و شرایط نخواهند بود و همواره در کنار فلسطین و خصم دشمنان آن می مانند.»

انتهای پیام
captcha