نماز عید فطر در 10 امامزاده یزد اقامه می‌شود
کد خبر: 3900949
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۵

نماز عید فطر در 10 امامزاده یزد اقامه می‌شود

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان یزد از اقامه نماز عید فطر در 10 امامزاده استان خبر داد و گفت: نمازگزاران مُهر و تسبیح و کتاب‌های ادعیه را با خود به همراه داشته باشند.

نماز عید فطر در 10 امامزاده یزد اقامه می‌شودحجت‌الاسلام مجید کرمی، معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا یزد ضمن تبریک به مناسبت حلول ماه شوال و فرا رسیدن عید سعید فطر و آرزوی قبولی طاعات و عبادات شهروندان اظهار کرد: نماز عید فطر در 10 امامزاده استان اقامه می‌شود.

وی ادامه داد: نماز عید فطر در امامزاده سیدجعفر محمد یزد توسط آیت‌الله محمدرضا ناصری، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد و با پخش زنده از شبکه استانی اقامه خواهد شد.

حجت‌الاسلام کرمی افزود: همچنین این نماز در امامزادگان سیدفتح‌الدین رضا، سیدشمس الدین مهریز، عباس بن علی ابرکوه، سیدمحمد هفتاد در اردکان، سیدکافی اشکذر، سیدنظام الدین تفت ( بخ و گاریز )، سیدجلال الدین سخوید تفت، علی بن عبدالله بنادکوک دیزه و عبدالله بافق اقامه می‌شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان یزد ضمن دعوت از عموم مردم دارالعباده بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی تاکید کرد و گفت: برپایی نماز عید فطر در محیط بدون سقف (حیاط) امامزادگان و با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی با درج علامت در محل نشستن افراد همراه خواهد بود.

وی ادامه داد: از مردم درخواست می‌شود ورود به محل برگزاری نماز با دستکش و ماسک همراه بوده و نمازگزاران از مهر و سجاده شخصی استفاده کنند.

حجت‌الاسلام کرمی با اشاره به اینکه در محل ورودی محلول ضدعفونی، ماسک و دستکش برای استفاده افراد قرار داده می‌شود، ممانعت از پخش هرگونه مواد خوراکی و نذری حتی شکلات و خرما را یادآور شد.

انتهای پیام
captcha