بازدید مدیر شبکه قرآن از ویژه‌برنامه‌های ماه رمضان
کد خبر: 3900981
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۹

بازدید مدیر شبکه قرآن از ویژه‌برنامه‌های ماه رمضان

مدیر شبکه قرآن و معارف سیما از محل ضبط ویژه‌برنامه‌های ماه مبارک رمضان این شبکه بازدید کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، در ایام پایانی ماه مبارک رمضان، جواد شیخ‌اکبری، مدیر شبکه قرآن و معارف سیما از محل ضبط برنامه‌ «عطر رمضان» بازدید و با عوامل این برنامه در امامزاده عبدالله(ع) شهر ری گفت‌وگو کرد.

شیخ‌اکبری همچنین، از محل ضبط برنامه سحرگاهی «مهمان خدا»، برنامه افطار «ضیافت» و مناجات‌خوانی میثم مطیعی در امامزاده قاضی‌الصابر(ع) منطقه ونک بازدید و ضمن گفت‌وگو با عوامل تولید و فنی برنامه‌ها، از زحمات آن‌ها تقدیر و تشکر کرد.

امسال با تلاش و جهاد رسانه‌ای عوامل شبکه قرآن و معارف سیما، جنگ شبانگاهی «عطر رمضان» در ماه مبارک رمضان با ارتباط زنده از بقاع متبرکه هر شب از بقعه شیخ صدوق(ره) دهه اول، آستان مقدس امامزاده ابوالحسن(ع) دهه دوم و امامزاده عبدالله(ع) دهه سوم با حضور کارشناسان معارفی همچون حجت‌الاسلام والمسلمین عالی همراه با بخش‌های متنوع از جمله گفت‌وگو با گروه‌های جهادی پخش شد.

برنامه سحرگاهی «مهمان خدا» هر بامداد در گفت‌وگو با کارشناسان دینی از جمله آقایان ماندگاری و عالی با محوریت موضوعات قرآنی و همچنین، با دعوت از خانواده شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم به مباحث معرفتی و طرح مواسات و همدلی مؤمنانه با هدف تشویق مردم برای کمک به نیازمندان در ماه مبارک رمضان پرداخت.

همچنین، ویژه‌‌برنامه افطار «ضیافت» در قالب ترکیبی در سی قسمت به بررسی زندگی علما و بزرگان دین پرداخت که در ایام ماه مبارک رمضان به صورت زنده تقدیم مخاطبان قرآنی و معارفی تلویزیون شد.

انتهای پیام
captcha