آیت‌الله‌ مدرسی با صدور پیامی از نقش برجسته لاریجانی در مسائل بین‌الملل تشکر کرد
کد خبر: 3901246
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۰

آیت‌الله‌ مدرسی با صدور پیامی از نقش برجسته لاریجانی در مسائل بین‌الملل تشکر کرد

آیت‌الله‌العظمی مدرسی از مراجع معظم تقلید شیعیان در کربلای معلی، با صدور پیامی از نقش برجسته علی لاریجانی در دوران ریاست مجلس جمهوری اسلامی ایران تشکر کرد.

به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، آیت‌الله‌العظمی سیدمحمدتقی مدرسی از مراجع تقلید شیعیان در کربلای معلی با صدور پیامی از حضور پر برکت علی لاریجانی در دوران ریاست مجلس شورای اسلامی ایران و کوشش‌های ایشان در تحکیم روابط دو ملت ایران و عراق و مسائل بین المللی به ویژه دفاع از قدس شریف و حقوق از دست رفته مردم مظلوم فلسطین تقدیر و تشکر کرد.

متن پیام معظم‌له به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحيم

«وَقُلْ اعْمَلُوا فَسَيَرَى اللَّهُ عَمَلَكُمْ وَرَسُولُهُ وَالْمُؤْمِنُونَ وَسَتُرَدُّونَ إِلَى عَالِمِ الْغَيْبِ وَالشَّهَادَةِ فَيُنَبِّئُكُمْ بِمَا كُنتُمْ تَعْمَلُونَ»

جناب مستطاب دكتر علی لاريجانى دام عزه

سلام علیکم ورحمة الله و برکاته

حضور پر برکت دوازده ساله حضرتعالی در مسند مدیریت مجلس شورای اسلامی و تلاش فراوان در تصویب قوانین و لوایح مفید و کارگشا برای نهادهای مختلف نظام جمهوری اسلامی ایران جای تقدیر و تشکر دارد. البته در کنار تلاش های پر ثمر جنابعالی در روند قانونگذاری در سطح داخلی، نقش برجسته شما در مسائل بین الملل به ویژه در دفاع از قدس شریف و حقوق از دست رفته مردم مظلوم فلسطین، و نیز کوشش های مستمر در تحکیم روابط سیاسی و اقتصادی با دولت و مردم عراق، مشهود و قابل تقدیر و تشکر است.

از خداوند متعال سلامتی و بهروزی حضرتعالی را مسالت مینماییم. امید است که در آینده نیز و در نقش های سازنده و راهبردی در خدمت به نظام جمهوری اسلامی در سطح داخلی وامت اسلامی و روابط بین الملل در سطح خارجی موفق و کوشا باشید.

وفقکم الله لما یحب و یرضی

محمد تقی المدرسی

کربلاء المقدسة

2/شوال المکرم/1441هـ.ق.

انتهای پیام
captcha